Η Μόνικα είναι ένοχη για πολλά εγκλήματα σύμφωνα με την νοοτροπία μίας φθονερής μερίδας της ελληνικής κοινωνίας. Είναι εμφανίσιμη, εύπορη, με πολύ ταλέντο, μόρφωση, τέλος πάντων όλα τα ανέφερε ο αρθρογράφος στην αρχή του κειμένου του, ξεχνώντας όμως τρία ακόμη εγκλήματα, που ανεβάζουν τον μετρητή του φθόνου στην κόκκινη περιοχή: Πρώτον, είναι πολύ νέα στην ηλικία. Κακούργημα. Δεύτερον, δεν είναι κόρη, ή ανηψιά κάποιου διάσημου, οπότε δεν μπορεί να σταθεί κάποια μομφή για ''σπρώξιμο'' από τα ''κονέ του μπαμπά''. Τρίτον και τρισχειρότερο: Δεν έχει δώσει δικαιώματα σχολιασμού για τυχοδιωκτικά γκομενιλίκια με λεφτάδες, ή άτομα της μουσικής βιομηχανίας. Εδώ θα μπορούσε κάποιος να πει ότι στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε αν έκανε κάτι, ή να την βγάλει λεσβία, με τα γνωστά κυκλώματα κλπ, σιγά μην αφήσουμε την συνωμοσιολογία έξω από την υπόθεση. Και πάμε στον Χρονά, τον οποίο εκτιμώ, λόγω του 'Οδός Πανός' και τα ωραία ποιήματα που έχει γράψει. Δυστυχώς το σχόλιό του ήταν μία απίστευτη χοντράδα, η οποία δεν λέγεται ούτε σε στιγμές άγριας πλάκας μεταξύ συμφοιτητών που συγκατοικούν και κάνουν χαβαλέ στουπί στο μεθύσι. Καλός, χρυσός, αλλά βλέπω ίχνη της ίδιας νοοτρόπίας που είδαμε τότε που κάποιοι πήγαν να αθωώσουν τον Κουμανταρέα όταν είχε πει την δική του χοντράδα πριν λίγο καιρό. Δηλαδή, είναι ο τάδε, έκανε τόσα, κάτω τα χέρια, όχι κριτική. Αμ δεν πάει έτσι παιδιά. Κανείς μας δεν ξύπνησε το πρωί με διάθεση να τα χώσει στον Χρονά, εκείνος μας έβαλε μπουρλότο με το άθλιο σχόλιο που έγραψε. Αυτή είναι και η ουσία τελικά. Ο Χρονάς έγραψε ένα άθλιο σχόλιο. Ούτε η ιστορία του τίθεται επί τάπητος, ούτε οι εκδόσεις του, ούτε τα ποιήματα, ούτε τίποτα. Αυτή είναι η άποψή μου και δεν έχει να κάνει ούτε με υπερβολικές απαιτήσεις για τελειότητα, ούτε με κόμπλεξ απέναντι σε γνωστούς ανθρώπους, όπως λέει το άρθρο προσπαθώντας να βρει ελαφρυντικά εκεί που δεν υπάρχουν...
Σχολιάζει ο/η