Καταρχήν οι διαφημίσεις είναι 3-4 ετών (προπέρσινα νέα δηλαδή).Κατά δεύτερον, καλό είναι, πριν παρουσιάσετε το θέμα σαν ζήτημα λογοκρισίας, να αναφέρετε ότι ένας τεράστιος αριθμός φεμινιστικών οργανώσεων ξεσηκώθηκε για τις διαφημίσεις, γιατί χρησιμοποιείται η γυναίκα σαν ένα χείριστο σεξουαλικό αντικείμενο για να πουλήσει κάλτσες και πουλόβερ.Έχουν γραφτεί άπειρος αριθμός από εργασίες και μελέτες για αυτήν ακριβώς την καμπάνια.Ιδιαίτερα με το μήνυμα NOW OPEN, όπου χρησιμοποιούν αισθητική τύπου Richardson (γνωστός για την εκμετάλλευση -από όλες τις απόψεις- των μοντέλων του), οι γυναίκες προβάλλονται ΜΟΝΟ σαν αντικείμενα που το μόνο που επιθυμούν είναι την ικανοποίηση του οφθαλμολάγνου αντρικού πληθυσμού.Δηλ. το θέμα δεν έχει να κάνει με τα πρότυπα που προβάλλονται σε μια νέα γενιά (αυτό δεν μπορεί να το ορίσει κανείς), αλλά το πως προβάλλεται η γυναίκα, σε αναλογία με τον δυναμικό πάντα άντρα, στις διαφημιστικές καμπάνιες.Όταν ζητάτε από τη μια χειραφέτηση, αλλά ταυτόχρονα προβάλλετε το θέμα σαν να είναι προϊόν λογοκρισίας, καλά είναι να το μελετάτε (αλλά και να το αναδεικνύετε και από αυτή τη πλευρά) πρώτα.Και ένα link:http://msmagazine.com/blog/2012/07/03/sexual-objectification-part-1-what-is-it
Σχολιάζει ο/η