Όντως. Άσε που η πρώτη Πόρσε 356 το 1948 σχεδιάστηκε με βάση τον σκαραβαίο του 1938 (Φολκσβάγκεν, [αυτοκίνητο του λαού!...]), από τον Φέρι Πόρσε τον γιό του Φερδινάνδου Πόρσε (σχεδιαστής του σκαραβαίου), να χρησιμοποιεί μάλιστα πολλά ανταλλακτικά από τον σκαραβαίο με πολλά αισθητικά-εξωτερικά χαρακτηριστικά των δύο μυθικών αυτοκινήτων να μοιάζουν πολύ μεταξύ τους... Και φυσικά, όπως αναφέρεις, το μυθικό Mini του Έλληνα-Σμυρνιού σχεδιαστή Σερ Άλεκ Ισηγόνη (Αλέξανδρος Αρνόλδος Κωνσταντίνος), το 1958.Ο Ισηγόνης τόνιζε συνεχώς «Δεν εφηύρα εγώ το Μίνι, το σχεδίασα».Το 1959 όταν και το Mini βγήκε στην παραγωγή, ήταν η χρονιά για την δημιουργία ενός συμβόλου που εκτός από τις πωλήσεις ρεκόρ στην Ευρώπη, έγινε η “εικόνα” της δεκαετίας του ’60. Μεταξύ των 5 εκατομμυρίων που παρήγαγε η BMC, πολλά αγοράστηκαν από διάσημους ιδιοκτήτες όπως οι Beatles, οι ηθοποιοί Peter Sellers, Dudley Moor και οι Steve McQueen. Το μικρό αυτό αυτοκίνητο έγινε θρύλος όταν πρωταγωνίστησε στην ταινία του 1969 “The Italian Job” όπου πρωταγωνιστούσε ο Michael Caine, ενώ αργότερα έγινε το συνώνυμο του γέλιου με τον Mr. Bean.Φιλόδοξος όπως πάντα, ο Ισιγώνης δημιούργησε πολλές διαφορετικές εκδόσεις του αυθεντικού Mini, περιλαμβάνοντας μικρά φορτηγά, αγροτικά, station wagon και το Morris Mini Traveler που χρησιμοποιήθηκε από την Βασιλική Πυροσβεστική και τα Ταχυδρομεία.Μετά από ένα αγώνα στον οποίο το αυτοκίνητο οδηγούσε ο οδηγός και σχεδιαστής John Cooper, αποφάσισε να το μεταλλάξει σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό και νικητή αυτοκίνητο αγώνων, το γνωστό Mini-Cooper. «Η καμήλα είναι ένα άλογο που σχεδιάστηκε από μία επιτροπή...»Σερ Άλεκ Ισηγόνης.
Σχολιάζει ο/η