Πλέον κάτι Μπόνο, Τζολί, Ντι Κάπριο κτλ έχουν μεταλλαχθεί από ανθρώπινα όντα σε πολυεθνικές. Δεν υφίσταται άτομο Μπόνο αλλά brandname Bono αξίας πολλών δις. Η φιλανθρωπία είναι κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής της εταιρείας "Μπόνο".Αναζητείστε τους πραγματικούς ήρωες στην καθημερινότητα της πραγματικής ζωής του πεζοδρομίου. Εκεί όπου το να δώσεις μια χείρα βοήθειας ή ένα κομμάτι ψωμί στον διπλανό σου απαιτεί θυσίες από μέρους σου και δεν είναι απλά επένδυση.
Σχολιάζει ο/η