Εγώ αυτό που κατάλαβα από αυτή την παράσταση (έπεσα σε παράσταση που ο recurring theme θεατής ήταν ο Χρήστος από την Αλβανία, με αφορμή τον οποίο έγιναν αστειάκια πάνω στο στερεότυπο αλβανός-κλέφτης με πολύ φιλική προσέγγιση βέβαια και μεγάλη αποδοχή από το κοινό) είναι ότι το κοινό το ευχαριστεί αυτή η παρεΐστικη ατμόσφαιρα και ότι ο αρχηγός της παρέας τους ψυχαγωγεί και τους "βάζει σε σκέψη" (δεξιά και φασίζουσα θα συμφωνήσω με το κείμενο). Ακούν αυτά που θέλουν να ακούσουν, αισθάνονται ασφάλεια και ότι κάποιος αγκαλιάζει και επιβεβαιώνει τον τρόπο που σκέφτονται. Τις αξίες τους και την αντίληψή τους για τον κόσμο. Άνθρωποι με απόψεις του τύπου "έτσι μεγάλωσα εγώ" ή "που είναι τα παλιά καλά χρόνια" (πολύ πιθανόν να τους ευχαριστεί μια νέα χούντα). Άνθρωποι που διψάνε για το φυσιολογικό. "Ο άντρας πρέπει να έχει χιούμορ και άποψη και η γυναίκα να προσέχει την εμφάνισή της και η άποψή της να φτάνει μέχρι το χρώμα των νυχιών της." Αυτό τουλάχιστον συμπεραίνω από τα 3-4 σκετσάκια που είδα. Άτοπο το σκετς με τον αλβανό που έκλεβε τα μέλια όπως και άτοπη η μεροληπτική τοποθετησή του για το Φίλη για την προσευχή στο σχολείο και την προσφώνηση "πριγκίπισσα" με σοβαρά επιχειρήματα όπως τα κιλά του. Εν πάσει περιπτώσει το κοινό ζει με λίγα λόγια στο 90 ακόμα. Δεν χωράνε στον μικρόκοσμό τους διαφορετικοί από τα πρότυπά τους άνθρωποι. Οι αλβανοί τους είναι βάρος (φάνηκε από τη συζήτησή του με τον Χρήστο, "ήρθανε σε γεννήσανε και λένε πώς να τον πάμε πίσω με τέτοια φάτσα και σε κρατήσανε εδώ") οι γκέι αποτελούν παρέκκλιση από το φυσιολογικό, οι γυναίκες με άποψη (βλέπε φεμινίστριες) είναι απειλή. Δε θα μιλήσω για τις τρανς γυναίκες (οι τρανς άντρες δεν υπάρχουν, είναι λεσβίες με ορμόνες!). Οι "ψηλές" αυτές γυναίκες πρέπει να έχουν έρθει κατευθείαν από την κόλαση, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω! Λοιπόν, αυτά όλα αφορούν το κοινό και τον μικρόκοσμό τους. Και ο Σεφερλής δεν τους βοηθάει να προσγειωθούν στο σήμερα. Κρατάει με νύχια και με δόντια το ένδοξο 90, μην τυχόν και βγει κάποιος έξω από αυτό. Ταλαντούχος μεν, ψαρεύοντας με το αιώνιο ελληνικό marketing δε.
Σχολιάζει ο/η