@10'Οπως τα λέει η Αμπά και ακόμα περισσότερο. Σε μια συμφωνική ορχήστρα που είναι ένα περίπλοκο έργο, ο κάθε μαέστρος μπορεί ελέγχοντας το ρυθμό, την ένταση και τις μικροδιαφορές στο πόσο τραβάνε τα όργανα συγκεκριμένες νότες να αλλάξει το ύφος του έργου. Οχι δραματικά, γι αυτό και εμεις οι ασχετοι τις περισσότερες φορές δεν το καταλαβαίνουμε, αλλά για κάποιον που ξέρει σημαντικά. Γι αυτο και αυτοί που ασχολούνται με κλασσική μουσική, όταν αναφέρονται σε πολύ σημαντικά έργα (πχ 9η του Μπετοβεν) συχνά αναφέρουν και την 'εκτέλεση', το μαέστρο δηλαδή, ακόμα και χρονιές ή συγκεκριμένες ηχογραφήσεις σε συγκεκριμένες αίθουσες. Δοκίμασε αν θες να ακούσεις την 9η με Karajan και Furtwängler στο γιουτουμπ, να δεις αν καταλαβαίνεις διαφορά και πες μας.Το ίδιο μπορεί να συμβεί σε όλα τα ορχηστρικά κομμάτια , πχ Χατζιδάκη .
Σχολιάζει ο/η