«κάθε διαπαιδαγώγηση που δεν προάγει τον ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ, είναι χρόνια κακοποίηση. Δε ζητάμε να είμαστε ομάδα με ειδική προστασία»Φίλε DimitriT καταρχάς συμφωνώ, απόλυτα, με πολλά πράγματα που αναφέρεις, θα μπορούσα να γράψω διάφορα, αλλά θα αρκεστώ στα παρακάτω: ...Και ευθύνες υπάρχουν, που πρέπει να αποδίδονται σε ανθρώπους με ονοματεπώνυμο και έλλειψη νομοθετικών πλαισίων και οικογενειοκρατική αντίληψη πραγμάτων (...ελλείψει άλλων εναλλακτικών;;;).Δεν ξέρω αν ήλπιζες, ίσως, ότι αυτά που ανέφερα προηγουμένως, αφορούν περισσότερο παλαιότερες καταστάσεις, αλλά «μού ρίχνεις» ακριβώς μία δεκαετία (επίσης είμαι κάτοικος μητροπολιτικής περιοχής Αθηνών κι όχι κάποιας «ζώνης του λυκόφωτος»). Για την ιστορία, η εξέλιξη με την κοπέλα και τους γονείς της υπήρξε θετικότερη, με αργά και σταθερά βήματα. Αλλά αν αυτό οφείλεται -κυρίως- στη στάση/ γερές βάσεις του ιδίου του ατόμου [που όμως είχε -αναγκαστικά- μπει στη διαδικασία διάφορων «πειραμάτων-θεάτρων» μέχρι να φτάσει σε ένα πιο επιθυμητό σημείο (πράγματα που δεν είναι καθόλου εύκολα: 1. το θέατρο και 2. η υπέρβασή του] ή αν οφείλεται και σε δουλειά, που έκαναν οι ίδιοι οι γονείς με τον εαυτό τους, δεν μπορώ να το γνωρίζω ακριβώς. Επίσης θα ήθελα να σημειώσω πως το ακραίο bullying, δύναται να προκαλέσει στο άτομο που το έχει υποστεί επιπρόσθετα πράγματα από το δίπολο: «υγιής μαχητικότητα (‘ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό’)» vs «(καταθλιπτική) εσωστρέφεια». Δυστυχώς τείνουμε να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στην «δράση» και μάς ενοχλεί η «αντίδραση», βαφτίζοντας πολλές φορές την «αντίδραση» ως γεννήτορα της ... «δράσης», πράγμα εντελώς παράλογο, άλλα κάπως πρέπει να δικαιολογούνται και οι bully-δες, no?@ EumixΩραία, τα συμφωνηθέντα δεν χρίζουν περισσότερης ανάλυσης νομίζω, για τα υπόλοιπα:«Τώρα, αν υποθέσουμε οτι εφαρμόζονται πολιτικοί νόμοι που ταυτίζουν την έκφραση των παραπάνω ή ανάλογων αντιλήψεων με πράξεις βίας, ένα σχόλιο στο internet θα θεωρείται “έγκλημα” και ο σχολιαστής θα έχει πρόβλημα με το κράτος για αυτά που πιστεύει (έγκλημα σκέψης.)»Κι εγώ προβληματίζομαι με τα δυνητικά «εγκλήματα σκέψης» (και αν μπορούν να σου γυρίσουν μπούμερανγκ) αλλά έχω την εντύπωση πως αυτή η ακραία μορφή που παρουσιάζεις, μάλλον αποτελεί δυστοπική φοβία. Για ποιο λόγο δεν θα μπορούσε να γίνει ένας διαχωρισμός μεταξύ των δηλώσεων (που εμπεριέχουν μίσος/ προσβλητικό περιεχόμενο κ.ά.) ενός δημοσίου προσώπου του-ης οποίου-ας η άποψη έχει σίγουρα πολύ μεγαλύτερο αντίχτυπο και της άποψης του-ης κάθε nobody στο internet?«η χριστιανική Εκκλησία δεν έχει κανένα δικαίωμα σήμερα να επιβάλλει το μπλοκάρισμα ένα πολιτικού συμφώνου συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια.»Ναι όμως το κάνει. Μερικές απειλές για αφορισμό, από τις γνωστές και μη εξαιρετέες προσωπικότητες, είναι ικανές να κάνουν τους βουλευτές να οπισθοχωρούν, με φόβο το πολιτικό κόστος, συνέβη πριν λίγες ημέρες. Να υπερασπίζομαι τον Σεραφείμ και τον κάθε Σεραφείμ, όταν επηρεάζει τη ζωή μου και τολμά να λέει αυτά; http://www.lifo.gr/team/gnomes/44285?comment=843345#843345Δυστυχώς, απέχω πολύ από τη Νιρβάνα, για να μπορέσω να πω: «Διαφωνώ μαζί σου, αλλά θα υπερασπίσω το "δικαίωμα" που έχεις, για να καθυβρίζεις την ύπαρξή μου/μας». Όταν μού τσαλαπατάς το πόδι με την αρβύλα, θα σε σπρώξω και θα σου πω: «Ε εσύ! Μου κάνεις το πόδι χαλκομανία, σταμάτα!», δεν θα σου πω «ε ναι, μού πατάς το πόδι μεν, αλλά κάτσε να κάνουμε μία διαλεκτική συζήτηση επί του θέματος» :-)@dr faustΓια να είμαι απόλυτα ειλικρινής ποτέ δεν κατάλαβα το πρόβλημα με το επονομαζόμενο pda. Ναι μεν, θεωρώ γαϊδουρινές συγκεκριμένες συμπεριφορές, ας πούμε να έχει βγει ζεύγος μαζί με έναν ή μία φίλη τους και να επιδίδονται σε πολύωρο pda, λες και δεν υπάρχει αύριο, καθιστώντας το 3ο άτομο φανάρι, αλλά κατά τ’ αλλά, προσωπικά, δεν με ενοχλεί καθόλου (έτερο-cis και lgbt). Αυτό που μ’ ενοχλεί είναι να επιδίδομαι σε 1/4 pda απ΄αυτό που επιδίδεται το διπλανό στρ8 ζεύγος και να καρφώνονται λες και είμαστε άλιεν (ή λες και δεν το καταλαβαίνουμε: όχι δεν μάς χωρίζει φιμέ τζάμι!).Επίσης ρε παιδιά, λέτε -ξέρω γω- ότι: «με ενοχλεί κάθε τύπου pda», μόνο που η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία είναι η έτερο βερσιόν, ημείς γιατί πρέπει να «την ακούμε», κάθε φορά; Επίσης δεν έχει τύχει να ακούσω να διώξουν str8 κόσμο από π.χ μαγαζιά λόγω pda, εν αντιθέσει με εκδίωξη και παρατηρήσεις που έχουν υποστεί lgbt άτομα.
Σχολιάζει ο/η