Αν συμφωνούμε με το όρο βιασμό, τότε προφανώς δεχόμαστε, τον ίδιο όρο για οποιαδήποτε αλληλεπίδραση του ανθρώπου με τη φύση. Βιασμός μπορεί να θεωρείτε και το μπολιασμα των αγριογκορτσιων και η μετατροπή τους σε φυτά που παράγουν ωραιους, μεγάλους και γλυκους καρπούς . Το ίδιο ισχύει και για το καλαμπόκι, για παράδειγμα, το οποίο, ως μη ενδημικό στην Ευρώπη, έχει τόσους οικολογικους ανταγωνιστές, ώστε να είναι αδύνατη η επιβίωσή του, χωρίς την ανθρώπινη επίβλεψη και φροντίδα. (Το καημενο το εκμεταλλεύονται ).Και πάλι, αν δεχθουμε τον όρο βιασμό, και όχι μόνο για το λυκο-σκυλο, θα πρέπει να παραδεχθουμε πως, ακόμη και μετά από ενα βιασμό, μπορούν να προκύψουν θαυμαστά αποτελέσματα.Αποτελέσματα, για τα οποία ο άνθρωπος είναι πλήρως υπεύθυνος. Υπεύθυνος για την ύπαρξη, την εκμετάλλευση και διατήρηση και ευζωια τους. Συγκεκριμένα για τους σκύλους, ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία αυτού του υπεροχου ζώου (στην αρχαία ελληνική γλώσσα το όνομά του σήμαινει, αυτός που κυοφορει ον ). Άρα, και σε αυτό είμαι απόλυτος, είναι και, συνολικά σαν είδος, υπολογος και κατηγορούμενος, για οποιοδήποτε σκύλο, που κυκλοφορεί αδεσποτος, πεινασμενος, ή και δεσποζομενος, και αυτό είναι πολύ χειρότερο, και ταλαιπωρημενος και κακοποιημενος. Είμαστε όλοι υπολογοι για τον ένα σκύλο αδεσποτο , που είδα προχθες στο δρομο. Τον δημιουργησαμε 18000 χρόνια πριν, τον εκμεταλλευτηκαμε στο έπακρο και όταν κάποια στιγμή, δεν μας είναι τόσο απαραίτητος ή δεν μας πάει αισθητικά, τον εγκαταλειψαμε.
Σχολιάζει ο/η