@Αρης"Πολλοί στεναχωρέθηκαν με την "αμαύρωση του μυστηρίου". (Λες και όντως συντελείται ένας μαγικός αγιασμός των υδάτων -σε ιδιωτικό χώρο, και όχι μια συμβολική θρησκευτική πράξη σε δημόσιο χώρο.) "Ας υποθέσουμε πως μουσουλμάνοι προσεύχονται για το ραμαζάνι σε πλατεία των Αθηνών (δημόσιος χώρος!) που τους έχει παραχωρήσει για αυτό τον σκοπό ο δήμαρχος. Θεωρείς θεμιτό να στήσω ψησταριά με χοιρινά σουβλάκια με σκοπό μόνο για να τους ενοχλήσω; Να βάλω πολύ δυνατά μουσική heavy metal (πραγματικό περιστατικό που συνέβη στην Αθήνα προ ολίγων ετών - μπορείς να το βρεις φαντάζομαι στο youtube) την ώρα που προσεύχονται; "Δηλαδή το να κάνει ο Σεραφείμ κήρυγμα μίσους και να διδάσκει στα παιδιά που τον ακούν να μισούν οτιδήποτε το "διαφορετικό" δεν είναι πρόκληση αλλά χριστιανική αγάπη έτσι; "Ναι αλλά "two wrongs don't make a right"! Το ότι ο Σεραφείμ είναι μισάνθρωπος δεν δικαιολογεί το να εισβάλλεις σε κάτι που θεωρεί ο άλλος (ανόητως ή μη) ιερό μυστήριο μόνο και μόνο για να τον ενοχλήσεις. Σημειώνω επίσης πως μνημονεύεται συχνά (τουλάχιστον εγώ το κάνω) και η στάση αρκετών ετεροφυλόφιλων που δεν ξέρουν πως να συμπεριφερθούν χώρους που δεν είναι κατάλληλοι για συνεχή γλωσσόφιλα ή καβαλήματα. Παραμονή πρωτοχρονιάς βγήκα με Άγγλο φίλο και την ανατολικό-ευρωπαϊα ζηλιάρα γυναίκα του η οποία θεώρησε πως έπρεπε να κάνει γνωστό σε ολόκληρο το μπαρ (mark her property) πως ο φίλος μου είναι ΔΙΚΟΣ ΤΗΣ κάνοντας αυτά που περιγράφω παραπάνω. Ολίγον τι inappropriate έτσι δεν είναι; Ε το σχολίασα λίγο με την φίλη μου αλλά τι άλλο να κάνω; Τέλος μη μου πεις πως θεωρείς πως αν ομάδα ετεροφυλόφιλων φιλιόντουσαν κατά την διάρκεια του "καθαγιασμού των υδάτων" το θέμα δεν αναφέρονταν στα μέσα;
Σχολιάζει ο/η