Να σημειωθεί ότι είναι φοβερή ιδέα το να συνδέονται οι ιστορίες, όπως στο σημερινό Α,μπα (εάν και δύσκολο, φαντάζομαι). Είναι πιο τρισδιάστατο το τελικό αποτέλεσμα (!)#1 Μου έχει συμβεί περίπου το ίδιο. Είμαι εκπαιδευτικός Αγγλικής Φιλολογίας. Όταν αποφοίτησα, έδωσα IELTS απροετοίμαστη για σπουδές στο εξωτερικό. Ναι μεν τα πήγα καλά, αλλά όχι άριστα, όπως θα περίμενε κανείς. Ο λόγος είναι ότι κάθε γραπτή/προφορική δοκιμασία, ανάλογα με τον φορέα, απαιτεί διαφορετικές γνώσεις,δεξιότητες και στρατηγικές. Το λάθος ήταν δικό μου, γιατί όπως φαίνεται έπαθα αυτό που έπαθε και το πρόσωπο που αναφέρεται στην ερώτηση 1, δηλαδή με πρόδωσε η υπερβολική σιγουριά! Για το λόγο αυτό, αντί να γίνεται εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας με στόχο τη γνώση, γίνεται προετοιμασία για πιστοποιήσεις διαφόρων φορέων. Έτσι, στόχος των πανελληνίων δεν είναι απαραίτητα η γνώση, αλλά η στρατηγική προετοιμασία για τις εξετάσεις...
Σχολιάζει ο/η