Φίλε/η Vlix δεν είναι η συλλογιστική σου που δε μου ταιριάζει. Όταν θέτουμε ένα προβληματισμό αναγκαστικά στηριζόμαστε σε ορισμένες υποθέσεις και παραδοχές. Το να τίθεται λοιπόν το ερώτημα της απαγόρευσης του ΚΚΕ ως εύλογο κάτω από μια ανάλυση για την απαγόρευση της Χ.Α προϋποθέτει μια ανάγνωση του τι συνιστά δημοκρατία ιδιαίτερα προβληματική κατά τη γνώμη μου. Αυτό δεν το στηρίζω μόνο στην πολιτική ιστορία της χώρας αλλά και στη σύγχρονη πραγματικότητά της. Κάποιος που μπαίνει λοιπόν στη δική σου συλλογιστική εξισώνει την προφανή και αποδεδειγμένη δολοφονική δράση των νεοναζί με την πολιτική δράση ενός ακραία νομιμόφρονος κόμματος. Το νέο σου σχόλιο μου δίνει την ευκαιρία να διαπιστώσω ακόμα καλύτερα τη μονομέρια της στάσης σου. Διαγιγνώσκεις λοιπόν σαν απειλή την επιβολή της σαρίας. Αν το πιάσουμε αφηρημένα και απλώς θεωρητικά όπως το παρουσιάζεις προσωπικά θα κατέληγα πως όποιος έχει τα μέσα έχει και τις αντίστοιχες άκρες για να τοποθετηθεί πολιτικά με έναν ορισμένο τρόπο. Αλλά θα το πιάσω συγκεκριμένα: σε μια χώρα που δεν υπάρχει διαχωρισμός εκκλησίας κράτους, που δεν υπάρχει επίσημος λατρευτικός χώρος για χιλιάδες μουσουλμάνους κατοίκους της πρωτεύουσας, πόθεν ο φόβος της σαρίας; Για να μη στα πολυλογώ φίλτατε/η η αθώα, "ουδέτερη" συλλογιστική σου αποκαλύπτει πολύ περισσότερα απ'όσα νομίζεις. Δεν είναι θέμα κακοβουλίας να σου επισημάνω πως ξεπλένεις τους ναζί όταν τους εξομοιώνεις με τους ΚΚέδες και τους ξένους ισλαμιστές, είναι πολιτική θέση.
Σχολιάζει ο/η