>>Όταν σχολιάζετε ένα άλλο άρθρο καλό είναι να παραθέτετε και ένα link προς αυτό ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση στο αρχικό κείμενο.<<Δεν υπάρχει κανένας αναγκαστικός λόγος να δώσω λινκ. Θα μπορούσα και να το δώσω όμως… και τούτο δεν θα σήμαινε κάτι ιδιαίτερο. Το λινκ το βρίσκει ο καθένας μόνος του από τα στοιχεία που παραθέτει το κείμενο. Όπως το βρήκατε πανεύκολα κι εσείς εξάλλου.>>Δεν γράφει για βασανιστήρια και για το αντικομμουνιστικό μένος, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο πάνω στο οποίο έχει συμφωνήσει η κοινωνία ότι έγινε.<< Το θέμα δεν είναι σε τι «έχει συμφωνήσει η κοινωνία», αλλά τι νομίζει για το θέμα και τι λέει ο Καλύβας. >>Αν δεν κάνω λάθος το άρθρο του Καλυβά είναι μικρότερο από το δικό σας και αναφέρεται σε αρκετά θέματα που εσείς απαξιείτε να αναλύσετε.<< Δεν απαξιώ. Βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Απλώς έμεινα σε ορισμένα σημεία που μ’ ενδιέφεραν περισσότερο από κάποια άλλα. Αλλιώς θα ήμουν υποχρεωμένος να γράψω 10πλάσιες λέξεις απ’ όσες έγραψα και τότε δεν θα μιλούσαμε για άρθρο σ’ ένα σάιτ, αλλά για κάτι άλλο. >>Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί γράφετε ένα άρθρο όταν λέτε ότι "και λίγοι πλέον ενδιαφέρονται, στις μέρες μας, για την πρακτική ουσία τέτοιων «αγωνιών»".<< Κοιτάξτε. Εγώ ενδιαφέρομαι για τη συγκεκριμένη περίοδο, και το έχω δείξει και με άλλη ανάλογη αρθρογραφία στο παρελθόν, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως είναι πολλοί εκείνοι που ενδιαφέρονται γενικότερα. Βασικά, κάποιοι πανεπιστημιακοί ενδιαφέρονται συστηματικά και αυτοί ανακινούν το θέμα. Και κάποιοι λίγοι αρθρογράφοι επίσης. Ορίστε και κάποια άλλα links (όχι όλα) σχετικών άρθρων μου από το lifo.gr.Οι σχέσεις του ροκ και του ελληνικού ροκ με το στρατό στην Ελλάδα λίγο πριν και αμέσως μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967 Όταν το ραδιόφωνο μετέδιδε Rolling Stones τους πρώτους μήνες της δικτατορίας και ελληνικά συγκροτήματα έπαιζαν σε χορούς στρατιωτικών http://www.lifo.gr/articles/music_articles/14175915 διαφορετικά περιοδικά που κυκλοφόρησαν επί δικτατορίας Οι «άλλες» φωνές στην πολιτική, την Τέχνη και τα γράμματα http://www.lifo.gr/articles/print_articles/78876Ο Μίκης Θεοδωράκης τις ημέρες του Πολυτεχνείου: το παράδοξο της απαγόρευσης των τραγουδιών, αλλά όχι του βιβλίου του Το θρίλερ της επιστροφής του στην Ελλάδα, η «Μουσική για τις Mάζες» και τα «Δεκαοχτώ Λιανοτράγουδα» σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου http://www.lifo.gr/articles/arxeio_articles/121639Günter Grass: Λόγος εναντίον της συνήθειας Ένα άγνωστο κείμενο που εκφωνήθηκε από τον Γερμανό συγγραφέα στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 1972 http://www.lifo.gr/team/Plus/56804>>Δεν καταλαβαίνω από πότε η οπτική από την οποία γράφει κάποιος είναι το πρόβλημα και όχι αυτά που γράφει. Ποια είναι η σωστή οπτική για να γράφει κανείς?<< Όταν γράφω εγώ η «σωστή οπτική» είναι η δική μου. Όταν γράφετε εσείς η «σωστή οπτική» είναι η δική σας. Το ότι ο καθηγητής Καλύβας είναι «υπερατλαντιστής» και «ακροκεντρώος» είναι δική μου εκτίμηση (που δεν έχει προέλθει μόνον από το συγκεκριμένο κείμενο της Καθημερινής – φυσικά προέρχεται ΚΑΙ από αυτό) και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για να τη συμμεριστείτε.
Σχολιάζει ο/η