Καλή χρονιά σε όλους!Ωραιότατο σχόλιο και να το διανθίσω με το να δώσω έμφαση στην λογική ασυνέπεια που υπάρχει στο ίδιο το αρχικό ερώτημα:Η γραμματική των αγγλικών είναι πιο εύκολη [...]Επίσης οι περισσότεροι δίνουν βάρος (ασυνείδητα ίσως) στο να μάθουν την πρώτη γλώσσα και όχι τη δεύτερη. [...]θα ήταν καλό να μάθει πρώτα γαλλικά που ειναι πιο δυσκολα οποτε θα έχει το κουραγιο και τη διαθεση να τα μαθει καλά και μετά τα αγγλικά θα του είναι πιο εύκολα [...]Το σκεπτικό αυτό θα είχε νόημα αν μιλούσαμε για ενήλικες που πρωτομαθαίνουν ξένες γλώσσες και έχουν μάλιστα συγκεκριμένους στόχους στην εκμάθηση αυτή. Για ΠΑΙΔΙΑ δημοτικού της ηλικίας των 6 και 7 ετών (ηλικία στην οποία πρωτοέρχονται στο σχολείο σε επαφή με ξένη γλώσσα) δεν είναι απολύτως λογικό να αρχίσουν με το πιο ΕΥΚΟΛΟ;;; Αλλιώς θα πάθουν στραπάτσο και δεν θα θέλουν να ξαναδούν ξένη γλώσσα ούτε ζωγραφιστή;Επιπλέον της σχετικής άγνοιας για την λατινογένεια της αγγλικής (παρόλη τον ευρύ δανεισμό της από την λατινική όπως ήδη ειπώθηκε από τους άλλους σχολιαστέ ςπλην εμού) να προσθέσω ότι η γραμματική της αγγλικής μόνον σε αρχικά στάδια είναι εύκολη. Όταν πια τα αγγλικά προχωρήσουν επίπεδο είναι ενίοτε πιο δύσκολα κι από τα γαλλικά πχ. επειδή έχουν άπειρες ιδιωματικές φράσεις και βερμπαλισμούς (πχ. τα περίφημα phrasal verbs που τόσο μπερδεύουν γενεές και γενεές μαθητών). Επειδή ακριβώς είναι πιο "άναρχη" γλώσσα με λιγότερους κανόνες. Φυσικά όπως ορθότατα λένε κι οι γονείς κι εκπαιδευτικοί πιο πάνω όλη η πρεμούρα συνήθως είναι "να πάρει το παιδί το Lower" (ή αντίστοιχα το DELF) οπότε όλος ο παιδαγωγικός προβληματισμός πάει περίπατο και διακινδυνεύμε να βγάλουμε γλωσσομαθείς τύπου Tσίπρα... (Λογικά αν ακολουθήθηκε η λογική της πλειοψηφίας του ελληνικού πληθυσμού και στο αυτό δημογραφικό group κι αυτός ο χριστιανός πρέπει κάποτε να πήρε το Lower...)
Σχολιάζει ο/η