Εχεις παρατηρησει τι ταινιες βγαζει το κεφαλαιοκρατικο Hollywood? Τι προτυπα αναπαραγει ως προς την πολιτικη και γεωπολιτικη, τα δυο φυλα και τον πολιτισμο; Εχεις παρατηρησει οτι παιζουν παρα πολυ τα διπολα καλος-κακος (ανθρωπος), ανεπτυγμενη Δυση-troubled Ανατολη, ανδρας δυνατος, προστατης, αποφασιστικος-γυναικα γλυκια, προστατευομενη, συναισθηματικη; Ειναι λες και δεν υπαρχουν ενδιαμεσες καταστασεις σε αυτα τα διπτυχα, ολα ειναι μαυρο vs ασπρο. Και αυτη η κασεττα παιζει και ξαναπαιζει και ξαναπαιζει χωρις ποτε να χανει στροφες. Ετσι βγαζει χρημα το Χολιγουντ γιατι αυτο πουλαει, αυτα 'θελει ο κοσμος' και ετσι διαμορφωνονται συνειδησεις. Αυτα προς την αντζεντα της βιομηχανιας ταινιων. Μεσα σε αυτο το κλιμα ειναι δυσκολο να ανοιξει χωρος για ταλαντουχους σκηνοθετες με καινουριες ιδεες ή αλλες προσεγγισεις ειτε αυτοι ειναι αντρες, γυναικες, λευκοι/ες ή μαυροι/μαυρες, γκεϊ ή στρεϊτ. Αλλα επειδη αναφερεις οτι το κεφαλαιοκρατικο Χολιγουντ θα αξιοποιουσε καθε αποδοτικο σκηνοθετη που θα απεφερε κερδος, ΑΣΧΕΤΩΣ χρωματος, φυλου, θρησκειας, σεξουαλικου προσανατολισμου (αφηνω τα τελευταια δυο στην ακρη γιατι δεν πιστοποιουνται επι τη εμφανιση του ατομου), εχω την εξης ερωτηση, πιο πολυ ρητορικα παρα ως κατι που μπορει να απαντηθει με βεβαιοτητες. Εχουμε δει πολλους μαυρους και μαυρες σκηνοθετες/ιδες; Εχουμε δει πολλες γυναικες στην κορυφη αυτης της πυραμιδας επιτυχιας; Μονο τη Τζολι μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη για τις λιγες ταινιες που εφτιαξε η ιδια, αλλα η Τζολι το πετυχε τελικα λογω οικονομικης δυναμης και αναγνωρισιμοτητας λογων αγαθοεργιων, εξωτερικης εμφανισης (ισως) θυελλωδους χαρακτηρα κτλ. Πως κι ετσι; Πως και τοσο λιγες γυναικες στη συλληψη και παραγωγη ταινιων; Πως ετυχε (;) και οι υποψηφιοι εδω (μονο εδω;) ηταν ολοι λευκοι αντρες;
Σχολιάζει ο/η