ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Γραφων είμαι υπερ της ελευθερίας του εμπορίου με κρατικη εποπτεία. Δηλαδη: Εαν ρυθμιστει το νομικο συστημα ετσι ωστε να είναι επαγγελμα και όχι παραλληλη μαυρη αγορα (πια η διαφορα νομιμης και μη χαρτοπαιχτικης λεσχης; πανω κατω η ίδια με τα εστιατόρια με αυτην την ιδέα), γιατί επιμενω; το είπες μονος σου, ότι ο καθένας αφήνει απλήρωτες ασφαλιστικές εισφορές Πηγή: www.lifo.gr Εαν δεν είναι επαγγελμα ΄τοτε δεν νοουνται καν εργαζόμενοι ως εννοια και αρα δεν θα υπάρχει καν ασφάλιση, ενσημα, εργατικα ατυχήματα, οικονομικες αποζημιωσεις πελατων για οτιδήποτε ισχυει στα εστιατόρια, αποζημιώσεις εργαζόμενων, εφοδος ΣΔΟΕ και λοιπων υπηρεσιων κτλ. Το αστειο είναι ότι για να γίνει νομιμο τοσο φορολογικα όσο και εργασιακα θα πρεπει επι της ουσίας να γίνει εστιατόριο χωρις όμως την χωρητικότα και τις ανεσεις αυτων. Αλλο είναι να μπορεί καποιος νομιμα να ανοιξει επιχειρήσεις νεου τυπου και αλλο όλο αυτο το "ερασιτεχνικο" μετ'αμοιβης το οποίο στερηται πασας λογικης...ερασιτεχνικη ενασχόληση με απολαβες επαγγελματικης ενασχόλησης.Το "airbnb" μοντελο είναι αμερικανικης οικονομικης επιρροης και οι αμερικάνοι δεν φημηζονται για λεπτομεριες όπως "εργασιακα δικαιώματα, ιατροφαρμακευτικη καλυψη, συνταξη κτλ", για αυτα εχουν το δικηγορικο συστημα του "μηνυσακια", η αμερικη είναι πρωταθλητρια στις μηνυσεις όχι επειδη εχουν οι αδικημενοι το "θρασος" να διεκδικουν όπως συχνα παρουσιαζεται αλλα επειδη δεν εχουν θεσμικες δικλειδες ασφαλείας να τους προστατευουν προληπτικα στο να αδικηθουν και αυτο είναι αποτελεσμα ξεκαθαρα φιλοσοφικης θεωρησεις περι κοινωνιων (οικονομικων αλλα και διαπροσωπικης "οικιοτητας" θεωρήσεις)...και η Ευρωπη δεν εχει την ίδια φιλοσοφικη θεωρηση με τις ΗΠΑ.Το παραδειγμα που εγραψες προυποθετει ότι θα καλεις αγνωστους διότι ΕΑΝ καλεσεις φιλους ή και απλα γνωστους για τραπεζωμα και πεις αντι γλυκου/κρασιου φερτε χρημα....υπάρχει θεμα, και όχι το νομιμότητας είναι υσσόνος αλλα βασικης κοινωνικότητας. Αντιλαμβάνομαι γιατί το παρεθεσες ως παραδειγμα αλλα οι γενιες του κινητου με ιντερνετ εχουν ήδη αρκετα κοινωνικα προβληματα οικιοτητας μην τους "δικαιολογήσουμε" και αλλα.Δεν μας επιτρεπεται να οικονοποιουμε καθε ανθρωπινη διαδραση. Πληρώνουν για τα χομπι, πληρώνουν για να λενε τα σοψυχα τους, θα πληρώνουν και για τραπεζωμα με "οικιότητα"; διότι την "οικιότητα" οικονομοποιει όχι την προσφορα τροφης, δεν θα φας σε ενα ουδετερο εστιατοριο αλλα σε "σπιτικο" απο "πραγματικους" ανθρωπους, που ουτε "σπιτικο" θα είναι, ουτε "πραγματικοι" ανθρωποι θα είναι αφου η ζητηση θα ρυθμισει την προσφορα των υπηρεσιων του "σπιτικου" απο τους "γνησιους" ανθρώπους. Θα σου φερω παραδειγμα ενα αλλο "ερασιτεχνικο" κλαδο μετ' αμοιβης, youtube/twich gamers...όλοι ξεκινησαν για την φαση και με το που βαλανε το "monetization" αλλαξαν και χασαν την φαση, επειδη η μετ'αμοιβης ζητηση δημιουργησε υποχρεωσεις στην προσφορα πλεον χωρις καμια όμως βιοποριστικη δικλειδα. Οι youtubers ασφαλίζονται; τι συνταξη θα παρουν; ο ελευθερος επαγγελματίας ομως ασφαλίζεται (στην Ελλαδα λογο κρισης εχουν γίνει οι μισθοι 400-500 ευρω και θα παρουν την βασικη συνταξη, όχι λογο οικονομικης φιλοσοφικης θεωρησης).Με αυτη την λογικη θελω aribnb υδραυλικο...ξεχασα αυτους τους εχουμε ήδη...Ποιο το θεμελιακο προβλημα; Η θα θεσπίσεις την προσφορα "ερασιτεχνικης" προσφορας υπηρεσιων μετ' αμοιβης ή όχι, ακουγεται "απελευθερωτικο" αλλα η ιστορία εχει αποδειξει δεν ότι λαμπει δεν είναι χρυσάφι...ιδίως στα οικονομικα, τα οικονομικα είναι αλληλενδετα με τον επαγγελματισμο όχι τον ερασιτεχνισμο, απο την στιγμη που αποζητας το αποτελεσμα του επαγγελματισμου δεν μπορεις να ζητας τις υποχρεωσεις του ερασιτεχνισμου.Πιστευω ότι πολλοι θα κινδυνευσουν να γίνουν απο αναγκη "δουλικα" μεσα στα ιδια τους τα σπίτια.Οι νεου τυπου επιχειρήσεις είναι πραγματικότητα ΑΛΛΑ είναι επιχειρήσεις όχι "ερασιτεχνικα" μετ' επαγγελματικης αμοιβης. Πρεπει να τροποποιηθει το συστημα κανονων αλλα όχι να δεχθει τα παντα στο ετσι επειδη "αφου μπορω και ακουγετε ομορφο, γιατί όχι;".Αντιλαμβάνομαι ότι κυριως οι νεώτερες γενιες εχουν γοητευτει πολιτισμικα περισσότερο απο τις ΗΠΑ απο ότι απο την Ευρώπη αλλα στα οικονομικα δεν μπορεις να παρεις τα ευηχα να τα απολαυσεις ως εχουν χωρις το ευρυτερο οικονομικο πλαισίο που τα παράγει.Υ.Γ. αλλη μια κοινωνικη μου ενσταση είναι ότι το σπίτι πρεπει να παραμενει παντα σπίτι, την στιγμη που αλλαζεις την φιλοσοφικη εννοια του σπιτικου σε μαγαζι (κι ας μη το ομολογεις) αλλαζεις αναγκαστικα και τους κανόνες λειτουργίας αυτων που μενουν. Τα "ευηχα" εξτραδακια εχουν παντα τιμημα. Οποιος/α δεν βαζει σαφη διαχωρισμο μεταξυ βιοπορισμου και προσωπικης ζωής (και η χωροταξία εχει την σημασία της) εχει να πληρωσει βαρυ τιμημα στο δευτερο.Υ.Γ.2 προφανως το δευτερο προσωπο είναι αφηγητικης σημασίας όχι προσωπικα εναντίον σου. Τωρα συνειδητοποίησα ότι ολο το εγραψα σε δευτερο προσωπο και δεν αντεχω να το τροποποιησω, εγω παντως παστα θα σου παρω και το μονο που σου επιτρεπω να μου ζητησεις είναι σοκολατινα ή ποντικακι ;P
Σχολιάζει ο/η