Η αλήθεια είναι ότι όταν προβάλλονταν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι και αστείοι ήταν και τεράστια επιτυχία είχαν. Ο Λαζόπουλος τότε ήξερε ακόμα να συνδυάζει τη σάτιρα με τον κοινωνικό σχολιασμό και την κριτική και έβγαζε αβίαστο γέλιο αλλά και προβληματισμό. Σταδιακά έχασε, όμως και το χιούμορ και την οξυδέρκεια του, με αποκορύφωμα φυσικά το Αλ Τσαντίρι news και την περίοδο πριν τις εκλογές του 2015, όπου ο Λαζόπουλος μετατράπηκε σε απρόκλητο προπαγανδιστή του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς ίχνος αστείου, χιούμορ κλπ. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα θα ξεχαστεί. Αν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι ανανεωθούν και πιάσουν τον παλμό της σημερινής κοινωνίας και δεν είναι ούτε ξαναζεσταμένο προϊόν βγαλμένο από το χρονοντούλαπο, ούτε κάνουν φθηνό λαϊκισμό, όπως οι μετέπειτα εκπομπές του Λαζόπουλου, ίσως τσιμπήσουν σε τηλεθέαση... Θα δείξει...
Σχολιάζει ο/η