Διαφωνώ με τον κύριο Ζάχο, πιστεύω όλα έχουν να κάνουν με την Παιδεία, την καλλιέργεια και τις ηθικές αξίες κάθε ατόμου και όχι με το που γεννήθηκε. Αυτά είναι αστεία πράγματα. Δηλαδή θέλει να μας πει πως δεν υπάρχουν πάμπλουτοι αθηναίοι εργολάβοι που έχτισαν αυθαίρετες, άσχημες αντιπαροχές τα χρόνια των παχέων αγελάδων ή εργολήπτες δημοσίων έργων που με απευθείας ανάθεσεις από διαπλεκόμενους πολιτικούς πήρα εκατοντάδες έργα που παρουσίασαν αστοχίες και πολλαπλάσια κόστη, ούτε πλούσιοι αθηναίοι επιχειρηματίες με σκοτεινές μπίζνες, φοροφυγάδες, απατεώνες........ Ούτε φυσικά αθηναίοι πολιτικοί που κάνανε κακό στον τόπο τους. Θέλω να πω καλές οι κολώνες, τα μάρμαρα, τα πλακάκια κ ο μπαξές, αλλά εδώ υπάρχει δάσος κ κάποιοι κοιτάνε το δέντρο. Από τη άλλη μου αρέσει ο συγκεκριμένος κύριος γιατί έχει έναν αφελή ρομαντισμό: βλέπει τους αθηναίους ως κάτι το εκλεκτό, το αγνό, το παρθένο (όπως οι κύκλοι που συναναστρέφεται φαντάζομαι) κ ότι το πρόβλημα το έχουν οι "Άλλοι", οι βάρβαροι (πάντα το πρόβλημα το έχουν αποκλειστικά κ μόνο οι Άλλοι άλλωστε). Δεν καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι γενικότερη έλλειψη Παιδείας και ηθικών Αξιών. Υπάρχει πλήρης και ωμή απαξίωση του κοινωνικού σώματος για τα πάντα, εκτός από το ατομικό συμφέρον κ το βόλεμα (ιδίως τώρα με την Κρίση). Ακόμα κ η ενασχόληση με τα πολιτικά που θα πρεπε να θεωρείται ό,τι πιο υγιές, έχει μετατραπεί σε σαφάρι δημοσίων σχέσεων, πόρτα για δουλειά κ εκτόνωση δολοφονικών και φασιστικών ενστίκτων ( βλέπε ΧΑ).
Σχολιάζει ο/η