Τα σκίαστρα παραμένουνε ανοικτά στις διαδικασίες Takeoff/Landing 1)Tα σωστικά συνεργεία να βλέπουνε τι γίνεται μέσα2)Σε περίπτωση πρόσκρουσης ο επιβάτης να μπορεί να προσαρμόστει στο περιβάλλον . Γι αυτό και χαμηλώνουνε τα φώτα στην καμπίνα για να συνηθίζει το "ματι". Για προβλήματα στα υδραυλικά, θερμοκρασίες, πιέσεις λαδιών των κινητήρων υπάρχουνε ενδείξεις που ενημερώνουνε το πλήρωμα. Υπάρχουνε περιπτώσεις επιβατών που παρατηρήσανε birdstrike και φωτιά, και υπάρχουνε πάρα πολλές περιπτώσεις επιβατών που ζητάνε τον λόγο για "περιέργους θορύβους" (PTU) "για πάγο στα φτερά" και για απότομους για αυτους ελιγμούς.Emergencies έχουμε καθημερινά στον κόσμο της αεροπορίας.Καλό θα είναι να ενημερωνόμαστε για κάποιες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούμε σε ΜΜΜ γιατι μπορούμε να σώσουμε ζώες. Αχρείαστα να ναι.
Σχολιάζει ο/η