Βασικά, ο μέσος Ελληνας μαθητής έχει ολοκληρώσει συνήθως την εκμάθηση ξένων γλωσσών σε επίπεδο B2-C1 μέχρι και την πρώτη Λυκείου, για να μπορέσει να αφιερωθεί απερίσπαστος στις εξετάσεις για τα ΑΕΙ. Συνεπώς, καταρρίπτεται το επιχείρημα ότι η διδασκαλία μερικών ωρών Λατινικών στην Γ' Λυκείου (δηλαδή των εντελώς βασικών στοιχείων της γλώσσας) θα βοηθήσει τον μαθητή στην εκμάθηση ξένων γλωσσών .Για όσους αρχίσουν μια λατινογενή ξένη γλώσσα στο πανεπιστήμιο έχει νόημα η διδασκαλία των λατινικών, υπό τον όρο ότι δεν θα συνίσταται στην παπαγαλία μερικών κειμένων και γραμματικοσυντακτικών τύπων.
Σχολιάζει ο/η