Συμφωνω στο πρωτο συμπερασμα, εξαιρετικα ταινια, διαφωνω πληρως στα υπολοιπα.Τι ομοιοτητα εχει το καλογυρισμένο ρεαλιστικο (με δοσεις σουρεαλισμου) Ιστοριες για αγριους με σεναριο που παταει στα ποδια του με ταινιες, ορισμενες καλυγυρισμένες, αλλες οχι τοσο, με βασικό θέμα (βαζω θεμα ανα ταινια απο 2 του weird wave που μου ηρθαν στο μυαλο και μια συγγγενη):περικλειστή ζωή και αιμομιξία, αιμομιξία κατα λάθος, αιμομιξία.Μηπως φταιει η μυωπικη θεματικη και σεναρια που επιζητουν και εχουν ορο υπαρξης την προκληση και οχι να ειπωθει μια ιστορια.Στο ιστοριες για αγριους λοιπον δεν ειχε ουτε μια σκηνη αιμομιξιας, ουτε ενα περιστατικο βγαλμενο κατευθειαν απο την κριση, για αυτο ηταν αληθινη.Εγω λεω οτι αυτη ειναι η διαφορά και οχι το υποτιθέμενο ελληνικο κοινο. Καμια σχεση ουτε με την Στρελλα, ουτε με οτν Κυνοδοντα ουτε με το Ξενια.Το προβλημα ειναι οτι απλα οι ελληνες κινηματογραφιστες δεν ειναι ουτε τεχνικα ουτε σεναριακα στο υψος αυτου των Ιστοριων για Αγριους, τοσο απλα.
Σχολιάζει ο/η