@ ΠενταγιώτισσαΔεν μπορώ να ξέρω τί εννοεί η αποστολέας και εξάλλου καθόλου δεν αναφέρθηκα στη δική της περίπτωση, την οποία δεν αποσαφηνίζει.Έχεις δίκιο ότι μπορεί να ξέρει επακριβώς τί σημαίνει και αυτός να είναι ο λόγος που χρησιμοποιεί τον όρο (σωστά δηλαδή). Από την άλλη, όμως, μπορεί να τον χρησιμοποιεί όπως η μεγάλη πλειοψηφία εδώ, ελλείψει άλλου όρου (ελληνικού για παράδειγμα), για μια συμπεριφορά που δεν μπορεί να αποκληθεί ακριβώς σεξουαλική παρενόχληση ούτε ακριβώς προσβολή ούτε ακριβώς κάτι άλλο και θα πρέπει να το περιγράφουμε περιφραστικά, όπως λες κι εσύ. Ή να το βαφτίζουμε "negging" για να ψιλοσυνεννοούμαστε. Ή θα πρέπει να καταφεύγουμε στα καλιαρντά - ΑΝ υπάρχει και εκεί κάτι, πράγμα ούτως ή άλλως άβολο για την συντριπτική πλειοψηφία, αν όχι απλησίαστο, και γι' αυτό σχετικά έως τελείως απίθανο.Γενικά, η ελληνική γλώσσα είναι εξαιρετικά φτωχή σε σύγχρονες urban εκφράσεις. Παρατηρείται αυτό και είναι προβληματικό. Κάτι που συμβαίνει διότι, μεταξύ άλλων, η ίδια η ελληνική κοινωνία αποτυγχάνει - κυρίως επειδή στρουθοκαμηλίζει - να εντάξει τέτοια φαινόμενα στον κυρίαρχο λόγο, κατ' επέκταση την καθομιλουμένη, έτσι ώστε να διακριθούν ως τέτοια και να ενταχθούν με τη σειρά τους στην σκέψη, να συνδεθούν με το πλαίσιό τους, να υποστούν τον κάθε έλεγχο και την κάθε ζύμωση (σε κάθε επίπεδο) και μακροπρόθεσμα να εμπλουτίσουν την κουλτούρα μας.Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα εξοικειωμένη με τις αντίστοιχες αγγλικές πάντα, ωστόσο η αγγλική γλώσσα είναι πολύ πιο επαρκής.Σχετικά με το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Οι πολιτιστικές αξίες, οι κοινωνικές νόρμες, τα πρότυπα συμπεριφοράς εγγράφονται εσωτερικά σε άπαντα τα μέλη της κοινωνικής ομάδας (δηλαδή μιας κοινωνίας με σαφή=γνώριμα χαρακτηριστικά) ανεξαρτήτως φύλου, οικονομικής και κοινωνικής διαστρωμάτωσης, επαγγέλματος και ηλικίας (άνω των τεσσάρων). Με άλλα λόγια, ανεξαρτήτως "θυτών" και "θυμάτων", "σκοπευτών" και "στοχευόμενων". Αντίστοιχα και αναπαράγονται από όλα. Είναι νησίδες ατομικότητας όλες οι αντιστάσεις. Παρότι νομίζω έχω γίνει σαφής, εκείνο που εννοούσα στο σχόλιό μου (20:31) είναι ότι θα εκπλαγώ και θα σοκαριστώ ειλικρινά αν μάθω ότι έστω και πέντε από όσους μου έχουν κάνει ποτέ το - αποκαλούμενο έστω - negging (και είναι πολλοί) στον τόπο μου τον οποίον ξέρω σαν κάλπικο κέρμα, ξέρουν έστω και τα μισά για τη φιλοσοφία και την τακτική του negging, έτσι όπως πληροφορούμαστε από το urban dictionary για τον όρο.
Σχολιάζει ο/η