Nαι, λοιπόν, παρέλειψα να το συνδέσω με τα προλεγόμενα. Στην παράγραφό μου που ξεκινά "Σχετικά με το δέυτερο σκέλος του..." να προσθέσω ότι το ερωτικό παιχνίδι και οι ερωτικές σχέσεις κατ' εξοχήν συνδέονται με αυτές τις κοινωνικές εγχαράξεις. Παρότι στο σχόλιό μου (22:47) δεν επεκτείνομαι αξιολογικά στις ερωτικές σχέσεις ως προς το negging, αλλά απλά τις αναφέρω υπονοώντας το, και βέβαια οι ερωτικές σχέσεις (από το φλερτ ακόμα) : 1) Μπορεί να επιβεβαιώνουν και να αναπαράγουν τις κυρίαρχες πατριαρχικές δομές με τα πρότυπα αξιών/συμπεριφορών/πρακτικών που τις ακολουθούν (και από τα δύο μέλη της αυτονόητα), δηλαδή τον σεξισμό, 2) Μπορεί να τις υπονομεύουν και να τις ανατρέπουν, 3) Μπορεί να επηρεάζονται από αυτές ελαφρά ή περισσότερο χωρίς τις περισσότερες φορές να γίνεται αντιληπτό. Όπως αναφέρεις κι εσύ, δεν μπορούμε να διακρίνουμε πάντα τί επηρεάζει ποιόν και ποιός επηρεάζει τί σε κάθε μία κατάσταση. Μπορούμε, όμως, για να συμπληρώσω, να ανιχνεύουμε και να διακρίνουμε τις προθέσεις κάποιου σχετικά με το άλλο φύλο (και σχετικά με 'μας φυσικά) παρακολουθώντας το άτομο - η συνολική συμπεριφορά του δεν είναι άσχετη - και το μοτίβο της σκέψης του και των κινήσεών του. Οι εύκολες ετικέτες σε άτομα κάνουν κακό απ' όπου κι αν προέρχονται.Ανεξαρτήτως φύλου και λοιπών κοινωνικών χαρακτηριστικών, το ερωτικό παιχνίδι, τουλάχιστον, είναι σε μεγάλο βαθμό στο χέρι μας· και παίζεται όντως παντοιοτρόπως. Είναι ένας τρόπος επέμβασης. Θέλω να πιστεύω πως δεν ακούγεται τόσο ριζοσπαστικό. Έτσι, η θέση μου συνδέεται κάπως και με την ερώτηση στο #1.
Σχολιάζει ο/η