Νομίζω σαφές (γιατί ρίχνουν αρνητικές δεν αντιλαμβάνομαι).Κατ' αρχάς μού αρέσει το σημείο όπου τονίζονται τα περί έννοιας-γλώσσας-ζύμωσης σκέψεως. Συμβαίνει, άραγε, αυτό που επισημαίνεται για τον ελληνικό λόγο επειδή τυγχάνει, ίσως, να είμαστε ουραγοί σε τέτοιου είδους θέματα ή ευθύνονται κι άλλα πράγματα; Η αλήθεια είναι ότι απ' την δική μου μεριά επέλεξα να "πηδαλιουχήσω" τη συζήτηση προς στο "negging", για να μην χαθούμε σε εν γένει συμπεριφορές και καταστάσεις στο φλέρτ (όπου πιθανόν το ένα άτομο να έχει στο μυαλό του πως το πορτοκαλί είναι μόνο αυτό του πορτοκαλιού, ενώ το άλλο άτομο πως είναι αυτό του καρότου). Να εστιάσω στο 2) του 01:47 και στην προβληματική αυτού, δλδ ότι σαφώς υπάρχουν πολύ διαφορετικές αντιλήψεις περί υπονομεύσεως της κυρίαρχης κουλτούρας (πατριαρχίας εν προκειμένω). Π.χ υποθέτω πως η Μάρα Φέτη θεωρεί το "negging" απ' την μεριά των (γένους θηλυκού) φίλων της υπονομευτικό προς τον μισογυνισμό, εγώ, πάλι, μπορεί να το θεωρώ ως πλάγια (αν όχι ευθεία) ενίσχυσή αυτού, με την έννοια ότι οι εν λόγω γυναίκες μπορεί να έχουν στο μυαλό τους ούτως ή άλλως την χρησιμοποίηση/ ανταλλακτική σεξουαλική ικανότητα επί των ανδρών, απλά ο τρόπος του να είναι όχι μόνο κάπως διαφορετικός, αλλά και (έμφυλα) αρκετά χειριστικός.Όσο για τις προθέσεις και την συνολική εικόνα του ατόμου, που πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν, δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ, όμως και εκεί τίθενται ζητήματα: "one man's food is another man's poison" που λένε και οι αρχαίοι ημών αγγλοσάξωνες δλδ ότι κρίνω εγώ ότι αποτελεί, ας πούμε, ένα σοβαρό faux pas, κάτι το ανεπίτρεπτο, ένα άλλο άτομο μπορεί να το θεωρεί από αποδεκτό έως και επιθυμητό. Επίσης συνδεόμενο με το ήδη ειπωμένο είναι ότι το 1 ανεπίτρεπτο μπορεί να λειτουργεί στο μυαλό μου ως προπομπός γκάμας ανεπίτρεπτων, αυτός ο ρους της σκέψης μοιάζει να είναι σχετικά αυτόματος.Και τέλος ίσως οδηγούμαστε στο γνωστό και μη εξαιρετέο ότι ο τρόπος αντίληψης και "μετάφρασης" ...των πάντων έγκειται και στις προσλαμβάνουσές μας. Χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν υπάρχει πληθώρα αντικειμενικοτήτων (sic) είμαστε εν την ουσία μας αρκετά biased.
Σχολιάζει ο/η