Το point μου είναι πως δεν μπορώ να καταλάβω το δική σου αρχική παρατήρηση περί της χρήσεως των συγκεκριμένων λεξιλογικών όρων,από την στιγμή που(αυτό προσπαθώ να εξηγήσω)υπάρχει γενικότερη αποδοχή έως έναν βαθμό και από μια σκοπιά του τι εστί ανδροπρεπής ή θηλυπρεπής συμπεριφορά.Γι'αυτό σου ανέφερα το "μπουτς".Το κοινωνικό φύλο το αποδέχομαι ως τον βαθμό που μου επιτρέπει να πω πως κάποιος που έχει ανάμεσα στα πόδια του πέος είναι άντρας και κάποια που έχει ανάμεσα στα πόδια της αιδοίο είναι γυναίκα.Δεν το αποδέχομαι όταν ξεκινάνε τα "μα-μου-σου-του γεννιόμαστε χωρίς φύλο".Επειδή την είχα διαβάσει την ιστορία και τότε(και σε είχα ψηφίσει και θετικά στα σχόλια που έκανες από κάτω),γυναίκα γεννήθηκε και μέσω θεραπειών και εγχειρήσεων έγινε άντρας,οπότε αν τον είχα απέναντι μου θα του έλεγα "που σαι ρε ψηλΈ".Ως εκεί καλά;Δεν το αποδέχομαι όταν ξεκινάνε κάτι περίεργα με "xis/xer" και τέτοια.Έγινα πιο σαφής;Γενικά θαρρώ πως έχω δώσει δείγματα ακόμα και εδώ μέσα για τις απόψεις μου πάνω σε αυτά τα θέματα.Αλλά κάτι τέτοιες "γλωσσολογικές ψείρες"(κατ'εμέ πάντα,ουσιαστικά μπορεί να είναι βαρύνουσας σημασίας) δεν μπορώ να τις καταπιώ,με ξεπερνάνε.Τι να πω ίσως τελικά να είμαι στενόμυαλος.Και ναι ας μην συνεχίσουμε την περαιτέρω ανάλυση του γιατί ο Μαρξ και ο Ένγκελς,πιάσανε το ζήτημα από μια ουσιαστικότατη βάση,από την οποία προκύπτει και το γιατί οι γυναίκες υφίστανται διπλής βαρύτητας καταπίεση σήμερα.Απλά ας πω ότι αυτό μπορεί να επεκταθεί με κάποιες αλλαγές ακόμα στο θέμα το οποίο συζητάμε από χθες.Όπως και για πολλές άλλες πληθυσμιακές ομάδες.
Σχολιάζει ο/η