Το είδα και στο τέλος παρατήρησα ότι κάτι του λείπει του βίντεο. Δεν είναι το σεξ σαν καταναλωτική μανία, η θέα των εσώρουχων σε ένα κατάστημα να προκαλεί σεξουαλικό αμόκ και άμεση ικανοποίηση της γενετήσιας ορμής πίσω από το παραβάν. Δεν είναι ότι δεν αποδείχθηκε ότι στα 150 δευτερόλεπτα του βίντεο ο μέσος άνθρωπος σκέπτεται σεξουαλικά 25 φορές, εκτός κι αν διάλεξαν τον μέσο άνθρωπο να είναι σε σεξουαλικό κώμα. Αυτό που λείπει στο βίντεο για να το κάνει πραγματικά ρεαλιστικό είναι ένα ηλιοβασίλεμα. Ένα ηλιοβασίλεμα με το ζευγαράκι πλάτη στον φακό και τα εσώρουχα της εταιρείας να βουτούν το ένα μετά το άλλο μέσα στην θάλασσα. Όπως αυτό το βίντεο αν γίνει διαφημιστικό σποτ θα βουλιάξει και θα πνίξει τις πωλήσεις αυτής της εταιρείας μαζί με τον υπεύθυνο παραγωγής.
Σχολιάζει ο/η