ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

"Ο αντίλογος στα παραπάνω λέει το εξής: Αυτό το μοντέλο μουσικής τηλεόρασης τελείωσε. Την πληροφορία το κοινό την παίρνει μόνο του μέσω ίντερνετ. Μαθαίνει ότι έχει να μάθει. Τέτοιες συνεντεύξεις είναι περιττές. Είναι όμως;"Εξαιρετικό άρθρο και μπράβο... Η απάντηση φυσικά στην παραπάνω ερώτηση δίνεται καθημερινά από τις πωλήσεις μουσικής που έχουν φθάσει στο ναδίρ. Αν κατάφερε κάτι η τεχνοκρατική αντιμετώπιση της μουσικής βιομηχανίας (και το γράφω αυτό ως marketing manager) ήταν να καταλήξει να είναι παραπροϊόν: software για το τηλέφωνό μας, αφορμή για τις celebrities του κόσμου τούτου, δικαιολογία για την υπέρογκη τιμή του μπουκαλιού στην πίστα... Η μουσική βιομηχανία είναι πρώτα και κύρια μουσική και μετά βιομηχανία... Αλλιώς τα ασημί δισκάκια είναι καλά μόνο για να διώχνουν περιστέρια από τα μπαλκόνια...
Σχολιάζει ο/η