@ bagel"Δεν με ενδιαφέρει καθόλου να τον ορίσω. Χωρίς να παραβλέπω την ιστορία της λέξης, λέω ν' αφήσουμε στην άκρη τον ψυχαναγκασμό των ορισμών."Έτσι ξεκινάει το άρθρο της η γράφουσα. Και λέω. Όχι. Ας ορίσουμε τη λέξη. Ας δούμε την ιστορία της λέξης.Αυτό το "δεν με νοιάζει η ιστορια" είναι γνωστό τρικάκι. Το λένε πάντα όσοι προτίθενται να αδικήσουν. Να τσουβαλιασουν για να καταλήξουν στα αποτελέσματα που επιθυμούν.Ψεματακια θέλει να πει όποιος θέλει να αλλάξει τα νοήματα των λέξεων. Όχι όποιος λέει τι σημαίνει μια λέξη. Μην αναφερθώ σε άλλα παραδείγματα, ελπίζω να ήμουν σαφής.Επίσης. Δεν είναι ο φεμινισμός κατα της ενδοοικογενειακής βίας. Είναι κατά της ενδοοικογενειακής βίας σε βάρος των γυναικών.https://www.protothema.gr/zoi/article/562875/treis-stous-deka-adres-kakopoioudai-somatika-stin-ellada-tis-krisis/Άρα δεν είναι υπέρ της ισότητας. Αυτό που λες είναι "με νοιάζει η ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών διότι οι άντρες βαράνε πιο δυνατα". Είναι τρομερό πόσο απροκάλυπτα μονομερής έχει γίνει ο κόσμος. Πόσο οπαδικός.Ή θες να μου πεις ότι γνωστότατος πρώην πρόεδρος αριστερού, ριζοσπαστικού, κόμματος, που συστηματικά ξυλοφορτωνε τη γυναίκα του δεν ήξερε ότι παρανομει;Ξυλοφορτώνει όποιος θεωρεί ότι είναι σε θεση ισχύος και θεωρεί ότι μπορεί να μείνει ατιμώρητος. Εξάλλου η φυσική βία είναι η μια απο τις δύο, της ψυχολογικής εξαιρουμένης, που έχει αποτυπωθεί η εις βάρος της απαξία στον ποινικό κώδικα.Το θέμα είναι να αποκλείσεις τη βία σαν τρόπο συνεννόησης. Οχι τη βία του βιολογικά δυνατότερου.
Σχολιάζει ο/η