Βλαχακι, η Λιφο εχει τον Αρη Δημοκιδη που είναι συγγραφεας παιδικων βιβλίων, είναι ζωντανος (καλα να είναι να ζησει σε τριψηφιο αριθμο).Γιατι να μην αναγραφεται το ποινικο μητρωο του στα οπισθοφυλλα των βιβλίων του;Κατ'αρχας μιλαμε για νομιμες καταδικεςΔευτερον απευθυνεται σε παιδια (συναισθηματικη επιχειρηματολογία)Τριτον "γιατί όχι; φοβατε τιποτα;" (κλασσικο δημαγωγικο επιχειρημα δικτατοριων όταν θελανε να περασουν καταπιεστικους κανονες)Εαν αποφασισουμε πως ναι μωρε γιατί είναι παιδικα βιβλια και πρεπει το ενα και το αλλο...τοτε γιατι να μην το επεκτηνουμε και στις υπολοιπες Λογοτεχνιες, να μην προστατευσομε και εκεινους τους αναγνωστες;....και μετα γιατί οχι και στις υπολοιπες τεχνες....και μετα γιατί όχι και σε μη καλλητεχνικα δημιουργηματα; Γιατί να περιοριστουμε μονο στα σεξουαλικα αδικηματα και όχι και σε αλλα...οικονομικα, αστικα κτλ; Αν ο Αρης Δημοκιδης είναι φοροφυγας να μην το ξερω πριν αγορασω ενα βιβλίο του και να προτιμησω εναν με λευκο ποινικο μητρωο; Γιατί ακριβως αυτο λετε....να δημοσιευεται το ποινικο μητρωο του δημιουργου (δεν ξερω εαν ο Γκωγκεν εχει καταδικαστει νομιμα ή όχι το οποιο δημιουργει μια αλλη κατηγορια αντι-Δημοκρατικων προβληματων) στα δημιουργηματα τους.Εμεις βλεπουμε ότι η κοντοφθαλμη καλοπροαιρετη αρχη θα εχει μακροπροθεσμα καταπιεστικο τελος.Ηδη αναφορικα με τον Αρη Δημοκιδη χρησιμοποιησα ως επιχειρημα: το καλο των παιδιων. Οποιος πει "όχι"; οι απαντησεις ρουα ματ είναι απλες και δοκιμασμενες,"γιατί; δεν θελετε το καλο των παιδιων;", "μονο καλο θα βγει απο μια τετοια πρωτοβουλια", "σαν πολυ δεν αντιδρατε; μηπως κατι αλλο φοβαστε;"Μολις σου παρεθεσα την πιο κλασσικη 101 δημαγωγικη ρητορικη...Χεστηκα για τον Γκωγκεν, χεστηκα και για τους παιδεραστες...αυτο για το οποιο δεν χεστηκα είναι οι προεκτασεις που εχει η συνδεση δημοσιευσης ποινικου μητρωου σε καθε σε καθε δημοσια διαδραση.Λυπαμε που το λεω αλλα πισω απο τετοιες "αθωες" πρωτοβουλιες βλεπω ξεκαθαρα πολιτικους αποτερους σκοπους. Βλέπουμε τα τελευταια χρονια μια ξεκαθαρη αποπειρα "ηθικης" κηδεμονιας στις Τεχνες και τα Γραμματα, που είναι παραδοσιακα ο πρωτος στοχος απολυταρχικων δυναμεων. Το λεω ξεκαθαρα: οι συγκεκριμενες "ηθικο"πρωτοβουλιες αυτες είναι αποπειρες δημιουργιας ηθικοκαταπιεστικων κοινωνιων. Προφανως και ξεκινανε με θεματικη που κανεις δεν μπορει να πει ευκολα όχι και οι περισσοτεροι θα αντιδρασουν με ενα συναισθηματικα γοερο ΝΑΙ. Ετσι εργαζονται οι ηθικοδημαγωγοι.Πρωτων στην Ελλάδα όλοι γνωρίζουμε ότι κανενας δημοσιογραφικος ομιλος δεν είναι ιδεολογικα αμεροληπτος (ξερουμε ποιοι είναι αριστεροι, ποιοι δεξιοι, ποιοι κεντρωοι κτλ)...μην μου βαζεις "πολυ ενδεικτικα αρθρακι" δημοσιογραφικους ομιλους του εξωτερικου λες και οι μη-Ελληνες δεν εχουν τις ιδιες προδιαθεσεις. Δευτερον, το αρθρο που μου παρεθεσες δεν εχει νοημα διοτι η συζητηση δεν είναι εαν ο Γκωγκεν ως προσωπικοτητα είναι το ενα ή το αλλο. Ο προβληματισμος δεν είναι πανω στην προσωπικοτητα του καθε γκωγκεν αλλα στην συνδεση δημοσιευσης του ατομικου ποινικου μητρωου σε καθε ανθρωπινο δημιουργημα και οι μακρπροθεσμες συνεπειες αυτης της συνδεσης. Το επιχειρημα "ε οχι μονο σε αυτο το αδικημα" δεν στεκει γιατί ως κανονας γιατί να μην επεκταθει; το επιχειρημα "ε όχι σε ολους μονο στους πασιγνωστους" δεν στεκει διοτι δεν στεκει κανονας που βασιζεται στην δημοφιλια ή όχι.Ο Κανονας που επιχειρηματολογητε είναι αντι-Δημοκρατικος ανεξαρτητου αιτιολογιας και ναι Κανονα επιχειρητε να θεσπισετε. Η πληροφορια δεν είναι κακη "per se" ο Κανονας είναι. Εαν καποιος θελει να γνωρισει μια προσωπικοτητα ας διαβασει Βιογραφια, εαν καποιος θελει να δημοσιευση μια προσωπικοτητα να γραψει Βιογραφια, καλη πληροφορια, καλος Κανονας.Το τελευταιο που θα πω είναι ότι τετοιους ηθικο-Κανονες δεν είναι μονο η "προοδευτικη" Αριστερα που προσπαθει να εισαγει αλλα και η προσωρινα αποδυναμομενη "συντηριτικη" Δεξια. Ότι λεω ισχυει και για μελλοντικους ηθικο-Κανονες που θα επιχειρησει να εισαγει η Δεξια, οπως κατι ωραιους περι βλαστημιας wing wing natch natch.Υ.Γ.Χρησιμοποιω τον Αρη Δημοκιδη ως παραδειγμα διοτι είναι απο τους λιγους αρθογραφους/δημοσιογραφους που σεβομαι για την εντιμοτητα του και θεωρω ως ασφαλες συμπερασμα ότι η εντιμοτητα αυτη επεκτηνεται και στις υπολοιπες πτυχες της ζωης του σε συνδοιασμο ότι η συγραφικη του ιδιοτητα κανει καλο παραδειγμα του πως μπορεις να ηθικοεπιχειρηματολογησει καποιος.
Σχολιάζει ο/η