ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!Μαζί σου.Είναι σφάλμα, όμως, να συγκρίνονται τα κίνητρα (και τα αποτελέσματα) ενός οργανωμένου επεκτατισμού κάθε φύσεως (γεωπολιτικού, ιδεολογικού etc) με ανθρώπους βίαια εκτοπισμένους χάριν πολύ άμεσων ή έμμεσων λόγων.Δεν μπορώ να μιλήσω για τον "Ηρόστρατο" αλλά φαντάζομαι ότι η αυτόματη knee-jerk reaction αρκετών είναι απέναντι στο γεγονός ότι οι μάζες που καταλήγουν εδώ θεωρούνται "Λαθροέποικοι", που είναι όντως προγραμματισμένοι να σε αλώσουν τον κάθε έναν από εμάς προσωπικά. Επειδή υπάρχει δίπολο κι ακριβώς επειδή μία θέση εντός της κλίμακας απ' τον έναν πόλο στον άλλο μπορεί να παρεξηγηθεί (ενώ οι θέσεις των δίπολων όχι), αυτό μπορεί να έχει και τα αντίστοιχα αποτελέσματα, στο πώς εκφράζεται μία άποψη ή στο πώς δεν εκφράζεται.Αν είναι να μπει, κανείς, στα παπούτσια του απλού γειτνιάζοντα Έλληνα κατοίκου στις -ο Αχούρα Μαζντα να τις κάνεις- δομές φιλοξενίας των ξένων, να μπει, βεβαίως να μπει, αλλά καλό θα ήταν να μπει και στα παπούτσια του «ξένου». Κατά τα λοιπά κι εγώ συμφωνώ ότι οι αφορισμοί και οι χαρακτηρισμοί συλλήβδην δεν εξυπηρετούν και είναι κάπως ελιτίστικοι, μαζί με κάτι αντιπαθητικές εκφράσεις τύπου "μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος κ.λπ." (μεγάλο χασμουρητό), όταν δεν αφορούν σε ειλικρινή αγανάκτηση αλλά σε χαιρεκακία.Δεν είναι όμως "ελιτίστικο" (και αρκετά κομψά το θέτω) να λες τι θα έκανες ή τι δεν θα έκανες αν σου είχαν βομβαρδίσει το σπίτι ή/και αν δεν είχες να φας και να θρέψεις τα παιδιά σου ή αν κινδύνευες κάθε μέρα να σε πετάξουν από καμία οροφή ή να σε βιάσουν ή να σου κάνουν βουντού ή αν σε έχουν στριμωγμένο σαν την προβάτα που θα θέλεις να πάρεις σειρά προτεραιότητας για να πας μέχρι στο μπάνιο τρως μουχλιασμένο φαί δεν έχεις νερό να πλύνεις το παιδί σου και δεν ξέρεις τις σκατά σου ξημερώνει αύριο, όταν είσαι πολύ μακριά από αυτό το σενάριο; Θυμάμαι τι έλεγε το πόπολο με έναν τύπο που κράδαινε το παιδί του, είχαν πάθει σοκ όλες οι μανούλες και όλοι οι ευαισθητούληδες, «Στρουμφοθεούλη μου πώς κραδαίνει το παιδί ο βάρβαρος!». Πάντως, εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν το μόνο σίγουρο και δεν βλέπω φως στον ορίζοντα άμεσα, μάλλον το αντίθετο. Κάποιοι άνθρωποι, δε, τα έχουν λίγο παραπάνω μένος με τον «επαρχιωτισμό» και ίσως έχουν τους λόγους τους, μπορεί να πέρασαν άσχημα στο στρατό, δεν ξέρω ρε φίλε, ο κάθε ένας έχει τα δικά του. Κάποια στοιχεία αυτού που αποκαλείται «επαρχιωτισμός» είναι απολύτως ασφυχτικά για αρκετούς ανθρώπους (συμπεριλαμβανομένων και των κατοίκων αυτής). Φυσικά και οι "αστικές" (μη) συναναστροφές, π.χ. "το απρόσωπον", έχουν επίσης τα κακά τους και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό. Δεν μπορούμε να μιλάμε για γενικευμένη ανωτερότητα και κατωτερότητα των μεν έναντι των δε, προφανώς.
Σχολιάζει ο/η