Εξαιρετικό κείμενο. Επίσης, θα έπρεπε οι τράπεζες που μας κατηγορούν ότι δεν κάνουμε χρήση ή ότι δεν μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε το internet banking να έχουν ενισχύσει το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, δεδομένου ότι η αύξηση αυτής της κίνησης θα δημιουργήσει και προβλήματα και αντίστοιχη αύξηση των αναγκών για τηλεφωνική υποστήριξη. προχθές, λόγω προβλημάτων με την κάρτα αναλήψεων πολύ μεγάλης τράπεζας (αυτήν που την προτιμούν ηλικιωμένοι) δοκίμασα επανειλημμένα να πιάσω την γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Ακόμα και στις 12.30 το βράδυ, μετά από εικοσάλεπτη αναμονή, η γραμμή σε πέταγε έξω...
Σχολιάζει ο/η