Σαν να το έγραψα εγώ! Ατάκες πελατών στην ερώτηση "Σακούλα να βάλω;" :-Ε, τι στο χέρι θα τα πάρω; Ή το πιο εξελιγμένο στα πλαίσια χιουμορ:- Ε, τι στο χέρι θα τα πάρω ; Θα νομίζουν ότι τα έκλεψα! Να είσαι ευγενική στον βαθμό που στο επιτρέπει ο άλλος. Αν σου απαντήσει με ύφος, με ύφος να απαντήσεις. Εμένα κάθε που μου απαντούν με ύφος έξυπνου, τους απαντώ στον ίδιο τονο "Ναι, ρωτάω γιατί η σακούλα χρεώνεται βάσει νόμου τέσσερα λεπτά (δείχνοντας με το δάχτυλο τον νόμο πάνω από το κεφάλι μου) ή μπορεί να έχετε δική σας σακούλα πολλαπλών χρήσεων όπως πολύς κόσμος. Και συνήθως μαζεύονται γιατί κατάλαβαν ότι βιάστηκαν να το παίξουν έξυπνοι. . Αν δε το βουλώσουν, τότε τους εξηγείς ότι είσαι υπάλληλος και ακολουθείς εντολές. Αν επιμένουν, να τους παραπέμπεις στον υπεύθυνο του καταστήματος ή απλά στο αρμόδιο υπουργείο για να κάνουν τα παραπονα τους εκει. Δεν είναι η άγνοια που μπορεί να έχουν για την χρέωση, η οποία δικαιολογείται ως έναν βαθμό αν πρόκειται για υπερηλικα άτομα, αλλά το ξερολιστικο αγενές ύφος των περισσότερων! Και κυρίως όλο αυτό γίνεται για την επίδειξη εξουσίας του πελάτη (ο οποίος έχει πάντα δίκιο θεωρεί, χα) έναντι δυστυχώς στον/ην δύστυχο/η, συνήθως νεαρό/η υπάλληλο κι όχι στην επιχείρηση καθεαυτή, δλδ στο αφεντικό. Ελληνική νοοτροπία, τι να πεις!
Σχολιάζει ο/η