Το ότι κάποιος έχει γκέι φίλους δεν σημαίνει ότι δεν διατηρεί ψήγματα αμηχανίας, αδυναμίας κατανόησης, συντηρητισμού ή ακόμη και ομοφοβίας, τα απόνερα δηλαδή μιας συντηρητικής διαπαιδαγώγησης -όχι απαραίτητα οικογενειακής αλλά γενικότερης.Έχω φίλη της γενιάς της Σώτης που έχει πολλούς γκέι φίλους και τους αγαπάει, αλλά στο βάθος βάθος δεν αποδέχεται πλήρως τη φυσιολογικότητα μιας γκέι επιλογής.Οι άνθρωποι δεν είμαστε άσπρο μαύρο, είμαστε το αντίθετο, βασιλιάδες των αντιφάσεων. Εξάλλου τι πιο αντιφατικό από έναν/μία γκέι με ενοχές για την επιλογή του; Κι όμως υπάρχει, και είναι κοινότατο.Επί του προκειμένου θα συμφωνήσω ότι η Σώτη αφενός πάντοτε θέλει να κρατάει αποστάσεις από οτιδήποτε εμπεριέχει μαζικότητα, είτε αυτό λέγεται αριστερή μαζικότητα, είτε λέγεται μαζικό γκέι αίτημα, είτε οτιδήποτε.Ενώ κι εμένα υπό όρους με ενοχλεί η μαζικότητα, με ενοχλεί και ο τρόπος που ενοχλεί τη Σώτη η μαζικότητα.Δεν είμαι γκέι αλλά έχω φίλους και φίλες, που τυχαίνει να έχουν και σοβαρή θεωρητική κατάρτιση επί του θέματος.Μπορώ να πω ότι στην αρχή το αίτημα του γκέι γάμου με είχε ενοχλήσει φιλοσοφικά αλλά κατόπιν συζητήσεων και ανάγνωσης πολλών απόψεων κατέληξα ότι είναι εύλογο αίτημα και φυσικά θεμιτό.Ακόμη νιώθω ενίοτε αμφιθυμικά απέναντι στο γκέι γάμο (ως ουσία και όχι ως θεσμό, εκεί είμαι ξεκάθαρος ότι πρέπει να επιτρέπεται) και θα κατανοούσα την οποιαδήποτε αμφιθυμία, μόνο που στη Σώτη δεν διακρίνω αμφιθυμία αλλά συγκεκριμένη τοποθέτηση. Δεν είναι παράλογο πάντως να την πεις κρυφοσυντηρητική, ακόμη και αν δεν είναι.
Σχολιάζει ο/η