επειδή και γω είμαι σε σχολείο ελληνικής γλώσσας, διαφορετικού περιεχομένου μεν (ελληνική γλώσσα και ιστορία σε ενήλικες μετανάστες), έχω κάποιες αμφιβολίες ως προς αυτό. Η διδασκαλία δεν είναι χόμπι που το κάνει κάποιος στον ελεύθερο χρόνο του. Οι δομές αυτές που προσφέρουν εθελοντικά θα έπρεπε να αντικατασταθούν μ την επέκταση των κρατικών δομών, δηλαδή το πρόγραμμα του Οδυσσέα (ΙΔΕΚΕ), το οποίο πρόγραμμα, αν και απορροφά ευρωπαϊκά κονδύλια κτλ, και ενώ όταν υλοποιείται προσφέρει περισσότερες και ουσιαστικότερες παροχες, υλοποιείται ωστόσο κάθε 2 χρόνια περίπου εξαιτίας γραφειοκρατικών αιτιών. Ο εθελοντισμός, όση καλή διάθεση να έχει ο συμμετέχοντας, παραμένει ερασιτεχνικός σε αντίθεση με τον αμοιβόμενο εκπαιδευτικό μέσω ενός συγκροτημένου προγράμματος διδασκαλίας.
Σχολιάζει ο/η