HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Μουσείο Ακρόπολης
4

 

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Ηρώδειο

Η Εθνική Λυρική Σκηνή χθες το βράδυ στην Αθήνα πέτυχε κάτι παραπάνω από το να τιμήσει την Μαρία Κάλλας. Κατάφερε να ενώσει ένα ετερόκλητο κοινό κάτω από την ομπρέλα της όπερας, και να σχεδιάσει ένα περίπατο στους δρόμους της Αθήνας με αφορμή την επέτειο του θανάτου της κορυφαίας υψίφωνου, που έμοιαζε περισσότερο με πάρτι παρά με θλιβερή επέτειο.

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Ηρώδειο.Θεατής δικαιολογημένα κλείνει τα αυτιά του. Το μοναδικό μελανό σημείο της εκδήλωσης ήταν ο κακός ήχος στη Δεύτερη Πράξη.

Η ιδέα του να μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος και τις πέντε πράξεις σε πέντε διαφορετικά σημεία της Αθήνας ήταν το κλειδί της επιτυχίας αυτής της εκδήλωσης. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε με ένα τρόπο πρωτόγνωρο. Υπήρχαν στιγμές που νόμιζες ότι  όλος αυτός ο κόσμος είναι διψασμένος για όπερα αλλά δεν ήξερε πώς να το ζητήσει.

Πώς αλλιώς να εξηγήσεις το παρατεταμένο χειροκρότημα, τα μπράβο και τις φωνές μετά από κάθε παράσταση;

Ή μπορεί αρκετοί από εμάς που παρακολουθήσαμε τα live της Εθνικής Λυρικής Σκηνής χθες το βράδυ να μην ήμασταν διψασμένοι για όπερα αλλά απλά να ψάχναμε μια καλή αφορμή για να βγούμε στους δρόμους της Αθήνας. Όχι, διαμαρτυρόμενοι αυτή την φορά αλλά ευγνώμονες, για μια σπουδαία προσωπικότητα που έκανε τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα σε αυτή την πόλη.

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Πλατεία Ασωμάτων

Αν και οι περισσότεροι θα μιλούν σήμερα για το εντυπωσιακό κλείσιμο της βραδιάς στο Αρχαιολογικό Μουσείο, αρκετοί θα θυμόμαστε για καιρό την Τρίτη Πράξη στην Πλατεία Αγίων Ασωμάτων.

Η σολίστ ανεβασμένη στο μπαλκόνι και ο κόσμος στον πεζόδρομο της Ερμού λίγο πριν χαθεί το τελευταίο φως της μέρας. Μπράβο σε όποιον το σκέφτηκε.

 

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Πλατεία Κοτζιά

Τελειώνοντας αυτός ο μουσικός περίπατος είχες την εντύπωση ότι η όπερα δεν είναι τελικά τα κουστούμια, η πολυτέλεια, το βελούδο και τα περίτεχνα χτενίσματα. Ή μάλλον για να ακριβολογούμε αυτά είναι η βιτρίνα. Στο βάθος η όπερα είναι και καταφύγιο των απλών ανθρώπων.

 

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Στην Πλατεία Ασωμάτων

9 (αληθινές) ατάκες που ακούστηκαν δυνατά χθες το βράδυ

 

-Τι κάνει ο δήμαρχος εδώ;

-Ο δήμαρχος περπατάει στον δρόμο. Βλέπει τους νέους στις καφετέριες. Τι ωραία που είναι η Αθήνα την Κυριακή!(γέλια)

(κυρίες συζητάνε στον πεζόδρομο του Θησείου καθώς βλέπουν τον Καμίνη να περνάει ανάμεσα στον κόσμο)

 

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Υπαίθριο πάρτι στην οδό Τάκη στου Ψυρρή. Ο κόσμος που κατευθύνεται για την Τέταρτη Πράξη στην πλατεία Κοτζιά περνάει ανάμεσα σε όσους χορεύουν

«Τι ωραία! Τι καλά! Τι γλυκά!» (Hipster στην Ερμού βλέπει τον κόσμο να περνά μετά το τέλος της Τρίτης Πράξης)

«Είναι σαν να περιμένεις την κυρία Δημάρχου να βγει στο μπαλκόνι όπως σε εκείνες τις ελληνικές ταινίες» (Hipsters με γρανίτες λίγο πριν ξεκινήσει η Τρίτη Πράξη στον πεζόδρομο της Ερμού)

 

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

«Μαμά είσαι καλά;»

(Έφηβη βλέπει την μητέρα της να περνάει χορεύοντας από το υπαίθριο πάρτι στην οδό Τάκη στου Ψυρρή καθώς κατευθύνονται για την Τέταρτη Πράξη στην πλατεία Κοτζιά)

 

«Φρό-νι-μα. Σε λίγο αρχίζει» (γυναίκα στο σκύλο της! Πλατεία Κοτζιά)

«Υπερβολική. Δεν ακολούθησε γιατί φοβόταν. Λες και είναι η πλατεία γεμάτη μαχαιροβγάλτες» (Πλατεία Κοτζιά. Δυο κυρίες συζητούν για την φίλη τους που δεν ακολούθησε)

«Γκρούπ είναι;» (σερβιτόρος βλέπει τον κόσμο να περνάει, Ψυρρή)

HMOYN EKEI: Στο μουσικό περίπατο για την Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

«Όταν ήμουν μικρή στο σπίτι μας στη Γλυφάδα, ανέβαινα στην σκάλα στο πατρικό μας και έκανα πως τραγουδούσα όπερα»

 

(Εθνικό Αρχαιολογικό, γυναίκα γύρω στα τριάντα περιγράφει δυνατά τι έκανε μικρή)

«Κάτσε κάτω ρε!» (κύριος φωνάζει στους όρθιους που του κρύβουν την θέα, Εθνικό Αρχαιολογικό)

 

Αρχείο
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια