"Καιρός να πάψουμε να είμαστε έρμαια των δισκογραφικών εταιρειών"

"Καιρός να πάψουμε να είμαστε έρμαια των δισκογραφικών εταιρειών" Facebook Twitter
4

Και η στιχουργός της Λιλιπούπολης αντιδρά στην έκδοση του CD "Ένα ταξίδι στη Λιλιπούπολη" με την πάρακάτω επιστολή:

Θεωρώ τα τραγούδια της Λιλιπούπολης  (όπως και κάθε τραγούδι του οποίου είμαι στιχουργός) εξ αδιαιρέτου συνιδιοκτησία μου με τους συνθέτες τους. Ως εκ τούτου, συναίνεσα στην έκδοση του cd  «Ένα Ταξίδι στη Λιλιπούπολη» την οποία μου πρότεινε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη μόνον αφού η ίδια με διαβεβαίωσε ότι καμιά περίπτωση δεν υπήρχε να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη έκδοση χωρίς τη σύμφωνη γνώμη και των τεσσάρων συνθετών της Λιλιπούπολης. Ωστόσο, το cd εκδόθηκε παρά την κατηγορηματική άρνηση του Νίκου Κυπουργού και του Νίκου Χριστοδούλου (οι οποίοι, αντίθετα από μένα, είχαν ακούσει τη νέα αυτή εκτέλεση-διασκευή των τραγουδιών μας) να δώσουν στον αρμόδιο της δισκογραφικής εταιρείας  Heaven την άδεια που τους ζήτησε. Το γεγονός αυτό είναι για μένα αδιανόητο.

Λυπάμαι ειλικρινά που, καλή τη πίστει, συναίνεσα αρχικά στην έκδοση του cd  «Ένα Ταξίδι στη Λιλιπούπολη» βασιζόμενη σε διαβεβαιώσεις και υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν, ενθαρρύνοντας ίσως έτσι, άθελά μου, μια απαράδεκτη πρακτική που έχει ρημάξει τη δισκογραφία. Η αυθαιρεσία της Heaven στην οποία αναφέρομαι δεν αφορά μόνο εμάς, τρεις από τους συνδημιουργούς των τραγουδιών της Λιλιπούπολης. Αφορά όλους τους δημιουργούς που υπερασπίζονται το δικαίωμά τους να κρίνουν και να αποφασίζουν οι ίδιοι ποιές από τις νέες εκτελέσεις-διασκευές των τραγουδιών τους θα αποτυπώνονται και θα κυκλοφορούν σε cd και ποιές όχι. Καιρός δεν είναι πιά να πάψουμε να είμαστε όλοι έρμαια των δισκογραφικών εταιρειών;

Μαριανίνα Κριεζή

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η σπάνια συνέντευξη της Μαριανίνας Κριεζή στη LIFO. Από τον Ευθύμη Φιλίππου

Απώλειες / Η σπάνια συνέντευξη της Μαριανίνας Κριεζή στη LiFO

Ήταν ακριβοθώρητη ακόμα και το '80, όταν από το μπλοκάκι της στιχουργικής της ξεπηδούσαν η «Λιλιπούπολη», το «Σαμποτάζ», το «Τσάι Γιασεμιού». Αυτή είναι μια σπάνια συνέντευξη που έδωσε στον Ευθύμη Φιλίππου το καλοκαίρι του 2006 για τη στήλη «Οι Αθηναίοι».
ΕΥΘΥΜΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Kαημένη Λιλιπούπολη! Του Νίκου Δήμου

Διάφορα / Kαημένη Λιλιπούπολη! Του Νίκου Δήμου

Ξαφνικά, κάποιοι αποφάσισαν να «αξιοποιήσουν» τη Λιλιπούπολη. Έβαλαν μπροστά την Άλκηστη Πρωτοψάλτη (της οποίας η «τσαούσικη» φωνή δεν ταιριάζει καθόλου στη γλύκα και την τρυφερότητα των τραγουδιών) και παρά τις αντιρρήσεις των σημαντικότερων δημιουργών, έφτιαξαν ένα «υπερθέαμα».
ΑΠΟΨΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

4 σχόλια
Υπαρχει και ενα αλλο αδιανοητο, κα Κριεζη: Απο αγαπη και σεβασμο στην εξαιρετικη δουλεια που ειχατε κανει η εστω απο απλη περιεργεια, γιατι δεν επιδιωξατε, δεν επιθυμησατε κι εσεις να ακουσετε την νεα "εκτελεση" της Λιλιπουπολης; Σας ερχοταν πιο βολικο να την ακουσουν και να την απορριψουν οι υπολοιποι συντελεστες;
Και μόνο που σκέφοτμαι ότι αυτή η εταιρία που την έχω συνδέσει μόνο με fame story και λαϊκοποπ θέλει να εκμεταλλευτεί αυτό το έργο και μάλιστα να αλλοιώσει και την αισθητική του, δίνω απόλυτο δίκιο στην κ. Κριεζή...