Η Παναγιωταρέα ενημερώνει για την ελληνικότητα των Καρυάτιδων βάσει δακτύλων

Η Παναγιωταρέα ενημερώνει για την ελληνικότητα των Καρυάτιδων βάσει δακτύλων Facebook Twitter
11

Μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook ενημερώνει η υπεύθυνη Τύπου του τάφου της Αμφίπολης Α. Παναγιωταρέα  για την ελληνικότητα του τάφου και των Καρυάτιδων.

Η κ. Παναγιωταρέα επικαλείται το κέιμενο του καθηγητή Παύλου Ευθυμίου στο οποίο ο καθηγητής προσπαθεί να αποδείξει την ελληνικότητα του μνημείου βάσει των δακτύλων του ποδιού των Καρυάτιδων.

Όπως επισημαίνει:

"Ο καθηγητής Παύλος Ν. Ευθυμίου, μας έστειλε στον πανεπιστημιακό διάλογο του ΑΠΘ, το σημείωμα που θα διαβάσετε για τις Καρυάτιδες.

Οι Καρυάτιδες της Αμφίπολης αποκαλύπτουν την καταγωγή τους και κλείνουν στόματα!

Στην ιατρική ονομάζεται Morton’s toe, στην γλυπτική ονομάζεται Ελληνικό Πόδι.

Είναι η κατάσταση κατά την οποία το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού μας, αυτό δίπλα στο μεγάλο, είναι μακρύτερο από το πρώτο. Στα φυσιολογικά πόδια υπάρχουν 3 τύποι. Το Αιγυπτιακό Πόδι, στο οποίο από το μεγάλο δάχτυλο μέχρι το μικρότερο υπάρχει μια διαγώνιος ευθεία με το μεγάλο δάχτυλο μακρύτερο από όλα, το Ρωμαϊκό Πόδι ή και τετράγωνο, όπου όλα τα δάχτυλα είναι σε μία οριζόντια ευθεία και το Ελληνικό Πόδι όπως περιέγραψα πριν. Η μεγάλη (70-80%) πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού έχει το Αιγυπτιακό Πόδι, καθώς είναι το «κανονικό» οστεολογικά, αυτό το οποίο «πρέπει» να έχει ο κάθε άνθρωπος με βάση την οστεϊκή κατασκευή του είδους μας. Υπάρχει ολόκληρο κίνημα μάλιστα στις ιατρικές κοινότητες παγκοσμίως, να καταργηθεί ο όρος «Αιγυπτιακό» καθώς είναι το ορθό επιστημονικά.

Δεν υπάρχει όμως καμιά αμφισβήτηση για τον όρο «Ελληνικό», παρά μόνο η σιωπηρή αντικατάστασή του από τον όρο Morton’s toe και τον χαρακτηρισμό του ως οστεϊκή δυσμορφία.

Ποιά είναι όμως η διαφορά με τα άλλα είδη εκτός από το μέγεθος των μεταταρσίων οστών; Το Ελληνικό Πόδι είναι κληρονομικό!

Απίστευτο; Αν ήταν μόνο αυτό, πιθανόν όχι. Το απίστευτο είναι ότι η «δυσμορφία» του Ελληνικού Ποδιού συνδέεται γονιδιακά με Έλληνες.

Αυτό σημαίνει ότι όποιος έχει μεγαλύτερο δεύτερο δάχτυλο στο πόδι του, έχει απαραίτητα Ελληνικά γονίδια;

ΝΑΙ!!!

Και αυτό ΕΙΝΑΙ απίστευτο και είναι πιθανόν το στοιχείο το οποίο γίνεται προσπάθεια να «ξεχαστεί», μετατρέποντας το γενετικό αυτό χαρακτηριστικό σε οστεϊκή δυσμορφία.

Στη γλυπτική, υπάρχουν αμέτρητες αποδείξεις για την γνώση της ύπαρξης του χαρακτηριστικού αυτού στους Έλληνες από τα πανάρχαια χρόνια. ΟΛΑ τα αγάλματα της Ελληνικής αρχαιότητας τα οποία απεικονίζουν φιγούρες Ελλήνων, φέρουν αυτό το χαρακτηριστικό καθαρό. Δεν είναι τυχαίο ότι οι αρχαίοιημών πρόγονοι το απεικόνιζαν στα έργα τους. Γνώριζαν την διαφορετικότητα τους και το έδειχναν."

Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό πάντως, πριν από λίγο στο post της κ. Παναγιωταρέα υπήρξε τροποποίηση και πλέον εμφανίζεται αυτό το κείμενο με το οποίο ενημερώνει μάλιστα ότι τον καθηγητή το κείμενο του οποίου επικαλέστηκε δεν τον ξέρει:

Καλημέρα σε όλους!
Ο κ. Παύλος Ν. Ευθυμίου είναι καθηγητής το ΑΠΘ. Δεν τον ξέρω. Μας έστειλε αυτό το κείμενο για τις Καρυάτιδες στον εσωτερικό διάλογο του Πανεπιστημίου που παρακολουθούν 3.000 μέλη ΔΕΠ. Δεν ξέρω αν είναι ειδικός ή όχι. Αλλά επειδή τακτικά ακούμε το ίδιο, περί δακτύλων, νόμιζα ότι θα ενδιέφερε περισσότερους. Μερικοί απέδειξαν ότι δεν μπορούν να ακούσουν "ἀλλη" άποψη εκτός από την δική τους και θεωρούν ότι η θεωρία αυτή είναι ρατσιστική. Οπότε κι εγώ το κατεβάζω...Αλλωστε ότι το είδαν 9.000 άνθρωποι και αναπτύχθηκαν δεκάδες γνώμες καλό είναι.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
Στόχος του, να δείξει πως πουθενά στον κόσμο, και κυρίως στην Ευρώπη, δεν υπάρχουν «καθαροί» λαοί. Καθαροί λαοί υπάρχουν μόνο στους βρώμικους εγκεφάλους των σοβινιστών. Το βιβλίο αυτό, συνεπώς, είναι ολοφάνερα υπέρ της Ενωμένης Ευρώπης των Λαών και προσπαθεί να δείξει πως τούτη η ένωση είναι μια ιστορική αναγκαιότητα που δεν προέκυψε πρόσφατα.( απο το βιβλιο του Β. Ραφαηλίδη (Μυθ)ιστορια των βαρβάρων προγόνων των σημερινών ευρωπαίων )
Η παρουσίαση του 2ου δάκτυλου ως μεγαλύτερο στα ελληνικά αγάλματα αποτελεί, εκτός των άλλων, αισθητική σύμβαση.H wiki αναφέρει: "It was an idealized form in Greek sculpture, and this persisted as an AESTHETIC STANDAND through Roman and Renaissance periods and later (the Statue of Liberty has toes of this proportion). There are also associations found within Celtic groups. The French call it commonly pied grec (just as the Italians call it piede greco), but sometimes pied ancestral or pied de Néanderthal."Παρεμπιπτόντως Βλέπω ότι γύρω στο 10% του παγκόσμιου πληθυσμού δύναται να έχει morton's toe και δεν νομίζω να λέει κάτι το ιδιαίτερο ως προς την καταγωγή. Εκτός κι αν βρίσκουμε γονιδιακές ανωτερο-κατωτερότητες σε δάκτυλα ποδιών κ.λπ. και παγκόσμιες ύπουλες συνωμοσίες για την υποσκέλιση των "περήφανων ελληνικών ποδιών" σε "προβληματικά πόδια"...Τα δακτυλάκια του "Δαβίδ": http://www.independent.co.uk/incoming/article9316432.ece/alternates/w300/davidsfoot.jpg