Μέσα στις σήραγγες περπάτησαν το πρωί οι επιβάτες του μετρό

Μέσα στις σήραγγες περπάτησαν το πρωί οι επιβάτες του μετρό Facebook Twitter
9

 

Συρμός ακινητοποιήθηκε το πρωί στους σταθμούς Αττική και Σεπόλια λόγω μηχανικού προβλήματος με αποτέλεσμα οι επιβάτες να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στο συρμό και τελικά να βγουν μετά από μία ώρα, όταν ο οδηγός άνοιξε τις πόρτες.

Σύμφωνα με μαρτυρίες οι επιβάτες προχώρησαν με τα πόδια μέσα στη σήραγγα χρησιμοποιώντας τα κινητά τους ως φακούς μέχρι να φτάσουν στο σταθμό «Αττική».

Το πρωί υπήρξε στο LIFO.gr πληροφορία από επιβάτη ότι στον σταθμό του Νέου Κόσμου ο πίνακας έγραψε ότι θα υπάρξει καθυστέρηση στην έλευση του συρμού λόγω προβλήματος στο σταθμό «Αττική». Δεν δινόταν όμως περισσότερες πληροφορίες για το ποιο ήταν αυτό το πρόβλημα ενώ η καθυστέρηση εξακολουθούσε. Έγινε προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με την «Αττικό Μετρό» από όπου μας είπαν ότι υπεύθυνη είναι η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και μας έδωσαν τηλέφωνο προκειμένου να πάρουμε πληροφορίες. Το τηλέφωνο αυτό υπήρχε και στο σάιτ της ΣΤΑΣΥ ως τηλέφωνο επικοινωνίας  με το κοινό.

Όπως παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες δεν έγινε δυνατή η επικοινωνία καθώς η γραμμή εμφανιζόταν να μιλάει συνεχώς.

Ταυτόχρονα δεν υπήρξε καμία άμεση ανακοίνωση για το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί, όπως θα έπρεπε να κάνει η εταιρεία -να ενημερώνει δηλαδή  τους πολίτες για το τι συμβαίνει.

Ελλάδα
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
Το πρόβλημα το πρωί με τη διακοπή των δρομολογίων ήταν πως δεν είχε προβλεφθεί εναλλακτική, κάτι που περιμένεις από μία, ενιαία υποτίθεται, εταιρεία. Ανέβαινες επάνω από το σταθμό και περίμενε πλήθος που χρειαζόταν 5 ή 6 λεωφορεία. Τα λεωφορεία, όμως, συνέχιζαν τα κανονικά τους δρομολόγια, χωρίς να φαίνεται να έχει προστεθεί και κανένα επιπλέον. Όταν έφτασα στο σταθμό του Μετρό, είχε περάσει τουλάχιστον μία ώρα από το περιστατικό, αλλά καμία αλλαγή δεν είχε γίνει.
Tο πρόβλημα είναι γενικό.. εκτός από τα απρόοπτα περιστατικά όπως αυτό που περιγράφεται, η ποιότητα των υπηρεσιών στο μετρό έχει υποβαθμιστεί τους τελευταίους μήνες.. Θυμάμαι ότι πριν περίπου 2 χρόνια, τα δρομολόγια σε ώρες αιχμής, ήταν περίπου κάθε 2 - maximum 3 λεπτά, ενώ σήμερα χρειάζεται περίπου 5 - 6 λεπτά για να περάσει ο επόμενος συρμός (στην καλύτερη). Παράλληλα, καθότι η κόκκινη γραμμή έχει επεκταθεί, φαντάζομαι ότι περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν το μέσο αυτό.. σε συνδυασμό με τα λιγότερα συχνά δρομολόγια, η κατάσταση μέσα στους συρμούς έχει αρχίσει να γίνεται ανυπόφορη! .. σε λίγο θα γίνουμε έτσι: http://photomichaelwolf.com/#tokyo-compression/40
Μήπως ο συρμός ήταν από εκείνους τους κόκκινους; Τα κειμήλια που έχουμε από το 2004 (ή και νωρίτερα), που σε λίγο σε κάθε στάση θα τα συναρμολογούμε όπως κάνουν στη formula;
Όχι να παραδεχτώ ότι δεν έχω δει αληθινά κειμήλια στο εξωτερικό, γι' αυτό και συγκρίνω αυτά που έχουμε εδώ μεταξύ τους, τη δική μας ποιότητα και δυνατότητα. Υπάρχουν καινούρια για τα οποία έχει γίνει τόσος ντόρος, τα οποία εμφανίζονται αραιά και πού. Δεν νομίζω πως κανένας μας δεν έχει βρίσει από μέσα του όταν περιμένοντας να φτάσει επιτέλους σπίτι από τη δουλειά του, στοιβάζεται και σκάει σε ένα τέτοιο μετρό που αγκομαχά να φτάσει στην επόμενη στάση.Και στο κάτω κάτω αν όντως είναι ολοκαίνουρια, ας μην τα αλλάξουν. Ας μην χρησιμοποιούν τα καινούρια. Τουλάχιστον όμως να βελτιώσουν το εσωτερικό τους περιβάλλον,κλιματισμό και εξαερισμό.
Στις 20:30, λίγο πριν γίνει αυτό δηλαδή, υπήρχε και πάλι πρόβλημα σε έναν συρμό. Μπήκα από Σεπόλια για να πάω Σύνταγμα. Κάτι έκανε πολύ θόρυβο στις ράγες, χαμηλά. Ακουγόταν σαν να έξυνε η ρόδα πάνω στις ράγες. Σταμάτησε για 5 λεπτά στο σκοτάδι και ξεκίνησε και πάλι. Λίγο μετά, κοντά στο Πανεπιστήμιο σταμάτησε ξανά για λίγο στη μέση της σήραγγας. Ο θόρυβος ήταν και πάλι έντονος.Αν αυτός ο συρμός πήγε μέχρι Ελληνικό, γύρισε πάλι Περιστέρι και συνέχισε την πορεία του, μάλλον έμεινε λίγο μετά, στα Σεπόλια.Κάτι δεν πήγαινε καλά από πριν.