Τα απίθανα διαφημιστικά σποτς του Φελλίνι

Τα απίθανα διαφημιστικά σποτς του Φελλίνι Facebook Twitter
1

To 1984, όταν ήταν 64 ετών, ο Φελλίνι συμφώνησε να κάνει μια ταινία μικρού μήκους για το διάσημο ιταλικό απεριτίφ Καμπάρι. Το αποτέλεσμα ήταν το διαφημιστικό με τίτλο "Ω, τι ένα όμορφο τοπίο!", στο οποίο πρωταγωνιστούν οι Victor Poletti και Silvia Dionisio. Με το τηλεχειριστήριο που κρατά ο άντρας αλλάζει το τοπίο και ο όμορφος  Campo di Miracoli της Πίζας εμφανίζεται στολισμένος από ένα γιγαντιαίο μπουκάλι Καμπάρι.

«Μόλις σε ένα λεπτό», γράφει ο Tullio Kezich στη βιογραφία του Φελλίνι, ο σκηνοθέτης μας αποκαλύπτει ένα κεφάλαιο από την ιστορία της μάχης μεταξύ ανδρών και γυναικών, κάνει αναφορά στη νεύρωση της τηλεόρασης και αφήνει να εννοηθεί ότι δεν πρέπει να υποτιμάμε τα δώρα της φύσης και της ιστορίας που μας προσφέρουν μια στιγμή χαράς.

  

Φελίνι για το Καμπάρι

Την ίδια χρονιά κάνει για τα ζυμαρικά Μπαρίλα το διαφημιστικό Alta Societa ("High Society"), προκειμένου να διαφημίσουν τα ριγκατόνι της εταιρείας. Ο Φελλίνι, όπως και στο Καμπάρι έγραψε το σενάριο και συνεργάστηκε με τον Έννιο Γκουαρνιέρι στην κινηματογράφηση και τον Νικόλα Πιοβάνι στη μουσική. Το ζευγάρι στο εστιατόριο είναι οι Greta Vaian και Maurizio Mauri. Η διαφήμιση της Μπαρίλα θεωρείται από τις λιγότερο εμπνευσμένες του Φελλίνι.

Φελλίνι για την Μπαρίλα

 

Το 1991 ο Φελλίνι έκανε μια σειρά από τρία διαφημιστικά για την Τράπεζα της Ρώμης με τίτλο Che Brutte Notti ή "Τhe Bad Nights." Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν το επόμενο έτος και έχουν σχέση με τα όνειρα, τους εφιάλτες και την ψυχανάλυση, θέματα που απασχολούσαν τον Φελλίνι στο καλλιτεχνικό του έργο. Στα συγκεκριμένα διαφημιστικά ο αναλυτής ερμηνεύει το όνειρο και διαβεβαιώνει τον άνθρωπο ότι οι νύχτες του θα είναι ξεκούραστες, αν βάζει τα χρήματά του στην Banco di Roma. Τον ρόλο του ψυχαναλυτή παίζει ο Φερνάντο Ρέι.
Οι διαφημίσεις για την τράπεζα ήταν οι τελευταίες που έκανε ο Φελλίνι. Ο βιογράφος του τις χαρακτηρίζει βαθιά προσωπικές και ευφάνταστες, ένα «ινδιάνικο καλοκαιράκι» στο χρυσό φθινόπωρο του πατριάρχη του κινηματογράφου.

Φελλίνι για την Μπάνκα ντι Ρόμα

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pulp Fiction: Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Pulp Fiction / Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Στις υπεραστυνομευόμενες Κάννες ένα τσουνάμι αποκαλύψεων σκιάζει το κλίμα που ο διευθυντής, Τιερί Φρεμό, επιθυμεί διακαώς να διαφυλάξει σε κινηματογραφικό πλαίσιο, ενώ στην τελετή έναρξης πρυτάνευσε η οσκαρική λογική. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
‘Spacey Unmasked’: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Οθόνες / Spacey Unmasked: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Νέες καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις στο αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ για τον Κέβιν Σπέισι, με τον αδελφό του ηθοποιού να δηλώνει ότι ο πατέρας τους ήταν ένας αρνητής του Ολοκαυτώματος που διοργάνωνε ναζιστικές συναντήσεις στο σπίτι τους.
THE LIFO TEAM
Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024)

Απώλειες / Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024): Ο βασιλιάς των b-movies και του απενοχοποιημένου exploitation

Κόπολα, Σκορσέζε, Νίκολσον, Μπογκντάνοβιτς, Χάουαρντ, Κάμερον αλλά και όλο το ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά έχουν λόγο ύπάρξης χάρη στον Αμερικανό σκηνοθέτη που πέθανε πριν από λίγες μέρες στα 98 του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ινδία, Νεπάλ, Μπουτάν: Καταγράφοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την τεχνητή νοημοσύνη και όσα πρεσβεύει η «γκουρού» Βαντάνα Σίβα

Οθόνες / Δύο Έλληνες κινηματογραφιστές ψάχνουν στην Ινδία μια απάντηση για το μέλλον του πλανήτη

Ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μαρία Γιαννούλη ξεκίνησαν μια έρευνα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την «έξυπνη γεωργία», ταξίδεψαν σε Ινδία, Νεπάλ και Μπουτάν και συζήτησαν με τη διάσημη περιβαλλοντική ακτιβίστρια, Βαντάνα Σίβα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια