"Αμφίπολη: Aυτός είναι ο νεκρός"

"Αμφίπολη: Aυτός είναι ο νεκρός" Facebook Twitter
Κλικάροντας την εικόνα θα δείτε σε μεγέθυνση μερικές από τις λεπτομέρειες που αναφέρονται στη εφημερίδα
18

Μέτριο ανάστημα σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, λευκό δέρμα και καστανά ή καστανοκόκκινα μαλλιά θα είχε ο νεκρός της Αμφίπολης, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν οι επιστήμονες για τους ανθρώπους της εποχής που ιστορικά προσδιορίζεται το ταφικό μνημείο της Αμφίπολης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ και τις εκτιμήσεις που δίνει ο καθηγητής Μανώλης Παπαγρηγοράκης στο ρεπορτάζ, το ύψος του ανθρώπου που βρέθηκε στον τάφο προσδιορίζεται στο 1,65 και το πιθανότερο χρώμα των μαλλιών του σε περίπτωση που η καταγωγή του είναι από τη Θράκη, θα ήταν καστανοκόκκινο. Το αναλυτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας φιλοξενεί συνεντεύξεις αρχαιολόγων που αναλύουν τα ευρήματα και αναφέρει επίσης πως από τον τάφο έχουν αφαιρεθεί τα πολύτιμα κτερίσματα που συνόδευαν τον νεκρό ο οποίος πιθανότατα ήταν εξέχουσα προσωπικότητα της εποχής του.

H παραπάνω εικονογράφηση που συνοδεύει το ρεπορτάζ προσπαθεί να παρουσιάσει την εικόνα του νεκρού για τον οποίο όπως αναφέρει στην εφημερίδα η παλαιοανθρωπολόγος καθηγήτρια Dr. Κατερίνα Χαρβάτη, σημαντικές απαντήσεις θα δώσει η μελέτη του σκελετού του.

18

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

10 σχόλια
Τα 3D γραφικά, όχι μόνο άθλια δεν ήταν, αλλά βοήθησαν όλους μας να καταλάβουμε πώς ακριβώς είναι ο τάφος, τόσο σαν κλίμακα όσο και σαν χωροθέτηση. Και όλα τους βασίστηκαν στα αρχικά σκίτσα που έδιναν οι ίδιοι οι αρχιτέκτονες της ανασκαφής, δεν τα έβγαλε κανείς από το κεφάλι του.Έλεος πια με τα άκυρα, πήξαμε στους ψευδο-εστέτ και τις εμμονικές προκαταλήψεις τους. Έχει και η μιζέρια κάποιο όριο.
Με καποιον συνσχολιαστη ειχα "διαφωνησει", σε συζητηση για αλλο θεμα,διοτι "ταυτιζε" την "science fiction" με την "space opera".Οπου εξηγησα οτι το ενα ειδος με το αλλο ειναι εντελως διαφορετικα.Οχι μονον δεν ταυτιζονται,αλλα εχουν πολυ μικρη σχεση το ενα ειδος με το αλλο.Μετα απο το παραπανω δημοσιευμα οφειλω να ζητησω ταπεινα συγγνωμην για το λαθος μου !
διαβασε το αρθρο. βγηκε με την λογικη αν υποθεσουμε οτι ηταν αντρας, αν υποθεσουμε οτι ηταν απο την θρακη αν αν αν και το ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ στο τελος σαν γεγονος αποσιωποντας ολα τα ΑΝ που εχουν γραψει.Η καταντια σε αυτη τη χωρα εινα οτι αυτη η εφημεριδα πουλαει ακομα εστω ενα φυλλο.Οσο πιο καθεστωτικο μεσο στην ελλαδα τοσο πιο ανακριβες και αναρωτιομαστε τι φταιει...
Επίσης κάτι άλλο. Βρήκανε όντως περικεφαλαίες, θώρακες, δόρατα, περικνημίδες, σπαθιά και δεν ξέρω άλλο τι που δείχνει η απεικόνιση; ΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ;;
Προφανώς όχι. Είναι φανταστική αναπαράσταση του πως θα ήταν (κατά προσέγγιση) ο τάφος κατά την εναπόθεση του νεκρού.Τώρα εσύ ενδέχεται να ρωτάς και ειρωνικά βέβαια αλλά επειδή έχουν δει και ακούσει πολλά τα μάτια/αυτιά μας, είπα να απαντήσω.
Μα καλά, δε λέγανε ότι ο μισός σκελετός ήταν μέσα στο τάφο, ο άλλος μισός έξω από τον τάφο και επί τα αυτά τα μπουρδουκλώνουν τώρα; Ρε τι έχουμε να πάθουμε ακόμα.
Κοίταζα την εικονογράφηση και έλεγα "τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...". Τελικά το βρήκα.... Την πατήσαμε παιδιά, ο νεκρός της Αμφίπολης είναι ο ..Χίτλερ ! Γι' αυτό δεν είχε βρεθεί το σώμα του.
Το διαβασα το άρθρο των ΝΕΩΝ και μπορει να συγκριθει σε παραπλανηση μονο με την "επισκεψη" Ερντογαν. Μια λυπηρη μερα για την δημοσιογραφια στην Ελλαδα, με βαση υποθεσεις τοσες γενικες που δεν λενε τιποτα προσπαθουν να βγαλουν πρωτοσελιδο...