Για 'παιδοφιλικό περιεχόμενο' επικρίνεται το νέο βίντεοκλίπ της Sia

Για 'παιδοφιλικό περιεχόμενο' επικρίνεται το νέο βίντεοκλίπ της Sia Facebook Twitter
19

Με πρωταγωνιστές τον χολιγουντιανό ηθοποιό Shia LaBeouf και την 12χρονη χορεύτρια Maddie Ziegler, η Αυστραλή τραγουδίστρια Sia κυκλοφόρησε το νέο της κλιπ, απ' τον Νο1 δίσκο της 1000 Forms of Fear.

Η διάδραση που έχουν οι δύο πρωταγωνιστές στο βίντεοκλίπ εξόργισε θαυμαστές και μη που κατηγόρησαν τη Sia για εικόνες παιδοφιλικού περιεχομένου, και ανάγκασαν την τραγουδίστρια να εξηγήσει το σκεπτικό πίσω απ' το κλιπ. 

"Το περίμενα ότι κάποιοι θα φώναζαν "ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ!!!" όταν θα έβλεπαν το κλιπ", έγραψε στο τουίτερ. "Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η Maddie και ο Shia είναι οι μόνοι δύο ηθοποιοί που ένιωσα πως μπορούσαν να παίξουν την 'Sia' εμένα δηλαδή. Παίζουν το ίδιο πρόσωπο - είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος." 

Απαντώντας σε τουίτ θαυμαστή της τόνισε: "Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από αυτούς που ταράχτηκαν από το 'Elastic Heart.' Ο σκοπός μου ήταν να δημιουργήσω περιεχόμενο γεμάτο συναίσθημα, και όχι να ταράξω ανθρώπους."

Δήλωσε μάλιστα πως σύντομα θα κυκλοφορήσει και το "Πώς γυρίστηκε το βίντεοκλίπ" στο οποίο θα εξηγείται ακόμα περισσότερο η πλοκή και τα νοήματά του. 

19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

15 σχόλια
Το βιντεοκλιπ είναι υπέροχο και με νόημα...αυτό που είμαστε τόσο αυστηροί κριτές, δε μπορώ να το καταλάβω! Επίσης δεν υπάρχει ίχνος παιδοφιλικού υπονοούμενου, αλλά όπως πάντα το ευρύ κοινό στέκεται στην εικόνα.
Αναρωτιέμαι τι κλιπ θα έκαναν στο παμπάλαιο παραδοσιακό νησιώτικο "Κανελόριζα", ώστε ν' αποφύγουν την κατακραυγή περί παιδοφιλίας! "Κάτω στο γιαλό κάτω στο περιγιάλικόρην αγαπώ ξανθη και μαυρομάταδώδεκα χρονω κι ο ήλιος δεν την είδε..."Ακόμα και αν το αποδώσουν σε έρωτα του λαϊκού βάρδου για κανελιά σκυλίτσα, θα ξεσηκωθούν οι φιλοζωικες οργανώσεις και θα μιλάνε για κτηνοβασία...Ό,τι και να φανταστείς, δεν σώζεσαι από τα σεξουαλικά ταμπού της εποχής μας...
Κι εμένα μ'άρεσε πολύ το βιντεοκλίπ (όχι το τραγούδι, μιας κι απλά δεν είναι το είδος που μ'αρέσει) και φυσικά δε θα το χαρακτήριζα ποτέ παιδοφιλικό!
Αν και η Sia μ'αρέσει πολύ το συγκεκριμένο τραγούδι δεν μ'αρέσει καθόλου και στο video δεν είδα πουθενά παιδοφιλικό περιεχόμενο κι όμως κάθισα να το δω όλο..τυχαίο?
Τα μηνυματα παιδοφιλιας που περναει δεν βλεπω.. να ανησυχησω; Μου αρεσε παρα πολυ το βιντεο κλιπ και η χορογραφια και οι χορευτες.. πολυ εκφραστικες κινησεις στο συνολο τους. Απορω με οσους το καταδικαζουν.. μαλλον θα ηθελαν να δουν κανα βιντεοκλιπ στυλ miley cyrus ή nicki minaj να κουνανε τα κ#λομερια τους, αυτο ισως περναει καλυτερα μηνυματα.
Μήπως εμείς απλά πλέον βλέπουμε κάτι μεμπτό παντού επειδή μας έχουν εμπεδωθεί κάποια στερότυπα στο μυαλό; Διότι βάζω και στοίχημα ότι αν είχε βγει παρόμοιο βίντεο κλιπ με πρωταγωνιστές ένα ανήλικο αγόρι και μια ενήλικη γυναίκα θα το θεωρούσαν από χαριτωμένο ως τέχνη, αν συμβεί όμως το αντίθετο τότε σίγουρα προωθεί την παιδοφιλία. Αν είναι τότε οι άντρες να τα βαράμε κιόλας τα παιδιά μη τυχόν και τους φερθούμε τρυφερά και μας πουν παιδεραστές. Έλεος πια!
Περίμενα ότι θα δω ένα κλιπ γενικά αδιάφορο που μάλλον κατά βάθος ήθελε κ λίγο, κρυφά κρυφά, να προκαλέσει την κραυγή "παιδοφιλία" για να πιάσει θεαματικότητα.Προσωπικά όμως δεν εξέλαβα σε καμία στιγμή εσάνς παιδοφιλίας. Αντ'αυτού το βρήκα ωραίο, καλόγουστο, με όμορρφη χορογραφία και εκτέλεση, με συμπαθητική πλοκή και συμβολισμούς εύκολα αντιληπτούς.Πολύ βασανισμένη αυτή η Sia όμως, από τα ελάχιστα που εχω ακούσει-δει από αυτήν. Με κάνει να θέλω να πάω να διαβάσω την ιστορία, ας το κάνω τώρα λοιπόν.