Οι 16 εμπορικότερες ταινίες στους ελληνικούς κινηματογράφους φέτος

Οι 16 εμπορικότερες ταινίες στους ελληνικούς κινηματογράφους φέτος Facebook Twitter
7

ΟΙ ΠΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ 2014 - Τα φιλμ που έκοψαν τα περισσότερα εισιτήρια στις ελληνικές αίθουσες μέσα στο 2014

 

 

 

1. 300, Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ 408.000 εισ.

 

 

 

 

2. HOBBIT 3: Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΤΡΑΤΩΝ 330.000 εισ.

 

 

 

 

3. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ 277.000 εισ.

 


 

 

4. INTERSTELLAR 230.000 εισ.

 


 

 

5. Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΣ WALL STREET 203.000 εισ.

 


 

 

6. ΝΩΕ. 200.000 εισ.

 


 

 

 

7. MALEFICENT 165.000 εισ.

 


 

 

 

8. LUCY 153.000 εισ.

 


 

 

 

9. DRACULA UNTOLD 150.000 εισ.

 


 

 

 

10. ANNABELLE 140.000 εισ.

 


 

 

 

11. AMAZING SPIDERMAN 2 138.000 εισ.

 


 

 

 

12. ΘΕΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ 137.000 εισ.

 


 

 

 

13. Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ 130.000 εισ.

 


 

 

 

14. HERCULES 130.000 εισ.

 


 

 

 

15. HUNGER GAMES: MOCKINJAY 128.000 εισ.

 


 

 

 

16. ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ 12 125.000 εισ.

(η μοναδική ελληνική)

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KINDS OF KINDNESS

Ανταπόκριση / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Το σινεμά του Λάνθιμου είναι πλέον ένα είδος από μόνο του

Τρεις ιστορίες που στάζουν καλοσυνάτο φαρμάκι η μία στην άλλη και παρακολουθούν στενά, δαιμονικά και κοενικά την ανθρώπινη ανάγκη για τυραννικό έλεγχο και επώδυνη αλληλεξάρτηση. Pure Lanthimos, wicked fun.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Megalopolis

Ανταπόκριση / Megalopolis: Ο Κόπολα μετέτρεψε τη Νέα Υόρκη του 21ου αιώνα σε αρχαία Ρώμη

Η ελληνορωμαϊκή προειδοποίηση του Φράνσις Φορντ Κόπολα για τη σύγχρονη διαφθορά των αξιών εξάπτει το ενδιαφέρον, αλλά συντρίβεται από το ντελιριακό και ειλικρινές άγχος του να χωρέσει τα πάντα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Pulp Fiction: Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Pulp Fiction / Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Στις υπεραστυνομευόμενες Κάννες ένα τσουνάμι αποκαλύψεων σκιάζει το κλίμα που ο διευθυντής, Τιερί Φρεμό, επιθυμεί διακαώς να διαφυλάξει σε κινηματογραφικό πλαίσιο, ενώ στην τελετή έναρξης πρυτάνευσε η οσκαρική λογική. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
‘Spacey Unmasked’: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Οθόνες / Spacey Unmasked: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Νέες καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις στο αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ για τον Κέβιν Σπέισι, με τον αδελφό του ηθοποιού να δηλώνει ότι ο πατέρας τους ήταν ένας αρνητής του Ολοκαυτώματος που διοργάνωνε ναζιστικές συναντήσεις στο σπίτι τους.
THE LIFO TEAM
Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024)

Απώλειες / Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024): Ο βασιλιάς των b-movies και του απενοχοποιημένου exploitation

Κόπολα, Σκορσέζε, Νίκολσον, Μπογκντάνοβιτς, Χάουαρντ, Κάμερον αλλά και όλο το ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά έχουν λόγο ύπάρξης χάρη στον Αμερικανό σκηνοθέτη που πέθανε πριν από λίγες μέρες στα 98 του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ινδία, Νεπάλ, Μπουτάν: Καταγράφοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την τεχνητή νοημοσύνη και όσα πρεσβεύει η «γκουρού» Βαντάνα Σίβα

Οθόνες / Δύο Έλληνες κινηματογραφιστές ψάχνουν στην Ινδία μια απάντηση για το μέλλον του πλανήτη

Ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μαρία Γιαννούλη ξεκίνησαν μια έρευνα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την «έξυπνη γεωργία», ταξίδεψαν σε Ινδία, Νεπάλ και Μπουτάν και συζήτησαν με τη διάσημη περιβαλλοντική ακτιβίστρια, Βαντάνα Σίβα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT

σχόλια

4 σχόλια
Μα πώς θα παει ο κοσμος να δει ελληνικη ταινια, με τα σκουπιδια που βγαζει ο ελληνικος κινηματογραφος(πλην ελαχιστων εξαιρεσεων)? Πέτυχα το 'Πεμπτη και 12' σε συνδρομητικό καναλι και μιλαμε για ΤΟ σκουπιδι. Ουτε για παιδιά δεν ειναι,δεν πιστευα αυτο που εβλεπα! Ο ελληνικος κινηματογραφος αποτελειται είτε απο φλύαρες, υστερικές "κωμωδιες" (ουτε η γιαγια μου δε γελάει) στο στυλ των ελληνικών σειρων με τους ιδιους και τους ιδιους ηθοποιους, over the top υποκριτική και μηδενικό χιουμορ, σενάριο, σκηνοθεσια ή οτιδηποτε, είτε απο και καλα "underground" δηθενιές που ειχαν ενα ενδιαφερον τις πρωτες 3-4 φορές που τις ειδαμε, αλλα πλεον ειναι "περιεργες" στο όνομα του να ειναι περιεργες!Φυσικά λοιπόν και δεν εμπιστευομαι τον ελληνικό κινηματογράφο και φυσικά και δε θα σκασω 7 ευρω για να παρακολουθησω κατι που συμφωνα με τις πιθανοτητες θα ειναι μπουρδα. Και όχι δεν ειναι θέμα budget. ΥΠΑΡΧΟΥΝ φυσικά εξαιρέσεις, αλλα ειναι ελάχιστες και συνηθως πρεπει να κανεις προσωπική ερευνα για να τις βρεις.
Κι ομως, αν εξαιρεσεις το "παραπλανητικο" τρειλερ η ταινια με εξεπληξε ευχαριστα. Οκ δεν ηταν φαντασμαγορικη εξιστορηση των 12 αθλων του Ηρακλη οπως περιμενα, αλλα μια ωραια μεταφορα του κομικ Thracian Wars στη μεγαλη οθονη με ενδιαφερουσα πλοκη, χαρακτηρες και δραση. Και ο Dwayne Johnson ο πιο ταιριαστος στο ρολο του Ηρακλη που ειδα μεχρι τωρα.