Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
9

Οι γυναίκες του δεν είναι τα εξώφυλλα των περιοδικών σύμφωνα με τα όσα λέει μια από τις πρωταγωνίστριες του νέου τηλεοπτικού σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το "γυναικείο" σποτ της παράταξης του Αλέξη Τσίπρα έχει διάρκεια μόλις 30 δευτερόλεπτα, αλλά θέτει σε πρώτο πλάνο όλους του προβληματισμούς των γυναικών που κοιτώντας την κάμερα εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης για Βόρεια Μακεδονία: Κλειστός ο δρόμος προς την Ευρώπη αν δεν συμμορφωθεί με τη Συμφωνία των Πρεσπών

Πολιτική / Μητσοτάκης για Βόρεια Μακεδονία: Κλειστός ο δρόμος προς την Ευρώπη αν δεν συμμορφωθεί με τη Συμφωνία των Πρεσπών

O Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν θα κυρώσει στη Βουλή τα υπόλοιπα Μνημόνια Συνεργασίας αν δεν αλλάξουν στάση τα Σκόπια
NEWSROOM
Μητσοτάκης για τις Ευρωεκλογές: Όσο πιο ισχυρή η Νέα Δημοκρατία, τόσο πιο ισχυρή η φωνή μας διεθνώς

Ευρωεκλογές 2024 / Μητσοτάκης για τις Ευρωεκλογές: Όσο πιο ισχυρή η ΝΔ, τόσο πιο ισχυρή η φωνή μας διεθνώς

Τόσο περισσότερα θα μπορούμε να διεκδικήσουμε στην Ευρώπη, σε μία δύσκολη γεωπολιτικά συγκυρία όπου η φωνή μας πρέπει να ακούγεται ισχυρή, δήλωσε ο πρωθυπουργός
NEWSROOM
Μητσοτάκης: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση για τις διαφορετικές τιμές από τις πολυεθνικές

Πολιτική / Μητσοτάκης: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση για τις διαφορετικές τιμές από τις πολυεθνικές

Δεν θα κυρώσουμε τα μνημόνια της Συμφωνίας των Πρεσπών, αν δεν πειστούμε πως η Βόρεια Μακεδονία τη σέβεται - Έχουμε αφήσει πίσω μας την ένταση και συζητούμε χωρίς το δάχτυλο στη σκανδάλη, δήλωσε ο πρωθυπουργός για την Τουρκία
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
H επέλαση των αριστερών στερεότυπων συνεχίζεται. Ομολογουμένως πιο καλό από το προηγούμενο αλλά και πάλι.Πάντως όπως είπε και η Υπατία, ο Σύριζα, όπως και στις Ευρωεκλογές έχει την πιο επιθετική διαφήμιση. Ποντάρουν πολύ στις εκλογές.
Πάντως γυναίκες είναι ΚΑΙ αυτές στα εξώφυλλα των περιοδικών. Και όποιος κάνει σποτ για τις γυναίκες, οφείλει να μην αποκλείει καμία. Εκτός αν αυτό θέλει να μας πει.
Δηλαδή οι "κανονικές" γυναίκες, αυτές δηλαδή που δεν είναι εξώφυλλά περιοδικών, με βάση το σποτ, έχουν όλες υιοθετήσει το ψευτοκουλτουριάρικο στυλ? Άλλες "κανονικές" δεν υπάρχουν? Δηλαδή δε μπορεί μια γυναίκα να είναι σκεπτόμενη, πετυχημένη, δυναμική αλλά παράλληλα να μην θέλει να δείχνει ψευτόδιανοούμενη και ότι δήθεν δεν την νοιάζει η θηλυκότητα της? Τα στερεότυπα δε θα πεθάνουν ποτέ!
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, ποιο στυλάκι είναι ψευτοδιανοούμενο? Η πλεξίδα στο πλάι τα ζιβάγκο και τα φουλάρια? Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι απλά της μόδας, τι χαζή! Πάω να τα πετάξω όλα!
Νομίζω ότι σε αυτές τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει το βραβείο της πιο επιθετικής διαφήμισης. Έχω βαρεθεί να βλέπω σποτάκια τους και διαφημίσεις σε κάθε σελίδα που ανοίγω στο κινητό. Άντε, 5 μέρες και σήμερα για το τέλος αυτής της επιθεώρησης που λέγεται #ekloges2015.