To Facebook ξέρει πλέον ποια site επισκεπτόμαστε

To Facebook ξέρει πλέον ποια site επισκεπτόμαστε Facebook Twitter
Απλά βήματα για όσους δεν θέλουν να τους πιάνει το "μάτι του Facebook".
3

Σιωπηλά και χωρίς ιδιαίτερες ανακοινώσεις, το Facebook έθεσε σε εφαρμογή από την περασμένη Παρασκευή 30/1 τους νέους όρους χρήσης του, που του επιτρέπουν πλέον να γνωρίζει επακριβώς ποια site επισκεπτόμαστε, όταν δεν σερφάρουμε σε αυτό.

Πρόκειται για μια αλλαγή, που την αποδέχονται αυτόματα (με το "στανιό"), πλεόν, όλοι οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου, προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του, με βάση τους νέους κανονισμούς.

Μια αλλαγή που, όπως υποστηρίζει και το ίδιο το Facebook, το βοηθά να κατανοήσει επακριβώς τις online συνήθειες των 1,4 δισεκατομμυρίων χρηστών του, προκειμένου να κάνει ακόμα πιο έξυπνο το σύστημα σερβιρίσματος στοχευμένων διαφημίσεών του, ώστε να μας εμφανίζει μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις μας.

Στην περίπτωση που κάποιος χρήστης επιθυμεί να παρακάμψει την στενή παρακολούθηση, επειδή αισθάνεται ότι απειλείται η ιδιωτικότητά του, το Facebook παρέχει κάποια εργαλεία για τον έλεγχο των διαφημίσεων, αλλά και έναν κατανοητό οδηγό ιδιωτικότητας, που μπορούν να δώσουν τον έλεγχο στο χρήστη ωστε να ορίσει ο ίδιος ποια δραστηριότητά του επιτρέπει να είναι εκτεθιμένη στις ορέξεις του κοινωνικού δικτύου.

Όμως, για να παραμείνει εκτός ραντάρ του Facebook, αλλά και όλων των site που συλλέγουν στοιχεία για την λεγόμενη "συμπεριφορική διαφήμιση", ο χρήστης θα πρέπει να επισκεφθεί τον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαδικτυακής Διαδραστικής Διαφήμισης (EDAA).

Στην ειδική σελίδα "Διαχείρηση Επιλογών", που διατίθεται και στα Ελληνικά, εκτός από το να διαπιστώσει ΠΟΣΕΣ εταιρείες (στη δική μου περίτπωση, 94!) παρακολουθούν την online συμπεριφορά του, μπορεί να διαχειριστεί τις επιλογές του σχετικά με ποιές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένης και της Google) και να επιλέξει την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση κάθε μίας ή και όλων, με ένα κλικ.

Το κοινωνικό δίκτυο υποστηρίζει ότι άπαξ και ο χρήστης επιλέξει να μην καταγράφεται πλέον η συμπεριφορά του ΕΚΤΟΣ Facebook, σταματά να αρχειοθετεί (και να διαθέτει σε τρίτους) τα site που επισκεπτόμαστε, από όλες τις βερσιόν του, είτε πρόκειται για την online, είτε για τις εφαρμογές του για smartphones και tablets.

Καλή Επιτυχία.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H vegan διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / H vegan διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι ερευνητές εξέτασαν 48 εργασίες που δημοσιεύθηκαν την περίοδο 2000-2023 και ανέλυσαν δεδομένα σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ φυτικής διατροφής, καρδιαγγειακής υγείας και κινδύνου καρκίνου
NEWSROOM
Επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα «δείχνουν» τον καρκίνο πρωτεΐνες του αίματος – Νέα μελέτη

Τech & Science / Επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα «δείχνουν» τον καρκίνο πρωτεΐνες του αίματος – Νέα μελέτη

Μελέτη επιστημόνων υποδεικνύει 618 πρωτεΐνες που συνδέονται με 19 τύπους καρκίνου και θα μπορούσαν να οδηγούν σε διάγνωση περισσότερα από επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα
NEWSROOM
Φάρμακα για απώλεια βάρους θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά 20%, διαπιστώνει μελέτη

Τech & Science / Φάρμακα για την απώλεια βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά 20%, διαπιστώνει μελέτη

Συμμετέχοντες στη μελέτη, οι οποίοι έπαιρναν σεμαγλουτίδη είχαν 20% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού ή θανάτου λόγω καρδιαγγειακής νόσου
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Απόλυτη διαγραφή αγαπητοί και ηρεμία . Ένα 6 μηνο τώρα δίχως αυτό και αναρωτιέμαι με τον εαυτό μου γιατί το άνοιξα εξαρχής. Βάλτε σε μια ζυγαριά τα αρνητικά με τα θετικά συναισθήματα που σας διακατέχουν κάθε φορά που " χαζεύετε" στο fb και όταν τα πρώτα είναι περισσότερα...
Στην πραγματικότητα το η εν λόγω ιστοσελίδα δεν ρυθμίζει το σταμάτημα της διαφήμισης, εμποδίζει την ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ διαφήμιση, ανάλογα με τις προτιμήσεις μου.... Φυσικά και ΔΕΝ θα έπρεπε να γνωρίζει κανείς τις προτιμήσεις, πόσο μάλλον αν δεν συναινώ στην πραγματικότητα με αυτό. Από την στιγμή που γίνεται προτιμώ να μου διαφημίζουν πράγματα που με ενδιαφέρουν κι όχι άσχετα...Το ιδανικό θα ήταν να μην υπήρχε τίποτα... Ούτε διαφήμιση, ούτε προσωπικό μου δεδομένο, ούτε παρακολούθηση.