Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
3

 

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν[email protected]

«Επιδεικτικός, εξωφρενικός, παραφορτωμένος, όμορφος, και ίσως η μεγαλύτερη ανοησία στον κόσμο» γράφει στο site του o Jasper White για τον πύργο του Άιφελ. Φωτογραφίες  του πύργου του Άιφελ μέσα από τα παράθυρα διαμερισμάτων της Γαλλικής πρωτεύουσας για το προτζεκτ "Tour Eifel".  Ο Βρετανός φωτογράφος  έδωσε μερικές διευκρινίσεις στο LIFO.gr για το ιδιαίτερο προτζεκτ του.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσεις αυτό το προτζεκτ;

Έχω μια μικρή κόρη και τις διαβάζω τελευταία πολλά παραμύθια και σκεφτόμουν ότι αν ήθελα να είμαι ειλικρινείς η σπίθα της ιδέας ήρθε από αυτά. Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν.

 

Πόσο χρόνο σου πήρε για να ολοκληρώσεις το προτζεκτ;

To πρότζεκτ μου πήρε περίπου 4 μήνες, τον περισσότερο χρόνο τον κατανάλωσα στο να αναζητήσω τα διαμερίσματα και στο να το προγραμματίσω. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί έχω μια φανταστική Γαλλίδα βοηθό, η οποία με βοήθησε να πραγματοποιήσω αυτό που ήθελα, αυτά τα προτζεκτς δεν είναι δυνατόν να γίνουν σε απομόνωση.

Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του προτζεκτ;

Όταν ξεκινάς για κάτι το οποίο φαίνεται πιθανό όλες οι δυσκολίες θα μπορούν να ξεπεραστούν.

Πώς κέρδισες την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών στα διαμερίσματα που είχες πρόσβαση;

Η πρόσβαση έγινε μέσα από μια διαδικασία που περιλάμβανε επικοινωνία από τα social media, μέσω φίλων και από τα blogs.

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk

Όλες οι φωτογραφίες του ποστ παραχωρήθηκαν για αποκλειστική χρήση  από το LIFO.gr. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδεια του φωτογράφου

 

Jasper White

Facebook

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

Η Εύα Μανιδάκη και ο Ανδρέας Λόλης συζητούν με τον Χρήστο Παρίδη για όλα όσα προηγήθηκαν της δημιουργίας των in situ εγκαταστάσεων που σχεδίασαν στο πλαίσιο της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στη Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες που εξακολουθούν 60 χρόνια μετά

Εικαστικά / Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στην Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες 60 χρόνια μετά

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εστιάζει στις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η «σκανδαλώδης» βράβευση του αρχιερέα της ποπ αρτ Ρόμπερτ Ράουσενμπεργκ στην Μπιενάλε του 1964, με τη χορηγία της αμερικανικής κυβέρνησης.
THE LIFO TEAM
Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Εικαστικά / Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Η Lorenza Böttner (1959-1994) ήταν μια καλλιτέχνις που είχε έντονα βιωματική, σωματική σχέση με τη μεταμόρφωση. Μεταμόρφωσε μια ζωγραφική πρακτική σε εικαστική περφόρμανς που «βγήκε» στον δρόμο και έκανε τον δημόσιο χώρο θεατρική σκηνή για μια πολιτικοποιημένη σωματική διαφορετικότητα.
PAUL B. PRECIADO
Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Πολιτισμός / Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Το τρίτο μέρος του αφιερώματος του ΕΜΣΤ στις γυναίκες εικαστικούς, Jonathan Meese στην Bernier/Eliades, Θανάσης Τότσικας στη Rodeo, Ιωάννα Λημνιού στην Breeder και ό,τι άλλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι γκαλερί και οι χώροι τέχνης τον Μάιο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σεξ, ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εικαστικά / Ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εκθέσεις, ένα μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ και τιμές-ρεκόρ σε δημοπρασίες φέρνουν στο προσκήνιο μία από τις γυναίκες με τη μεγαλύτερη καλλιτεχνική επιρροή στις αρχές του 20ού αιώνα
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Εικαστικά / Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Μια γυναίκα με εξουσία στην Αυλή των Βερσαλλιών, η οποία ήταν υπέρ των μεταρρυθμίσεων και του «φιλοσοφικού» κόμματος που υποστήριζε τον Διαφωτισμό, υπήρξε καλλιτέχνιδα και προστάτιδα των τεχνών. Ήταν όμως και λαομίσητη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωηρόχρωμος, μυστηριώδης, πνευματικός κήπος της Ιωάννας Λημνιού

Εικαστικά / Η Ιωάννα Λημνιού μεταμορφώνει την γκαλερί The Breeder σε ιδεώδη κήπο

Στην πρώτη της ατομική έκθεση της που συζητιέται, μέσα από την πυκνή βλάστηση των έργων της αχνοφαίνεται και μια ελπίδα ότι αξίζουμε μια καλύτερη πραγματικότητα από αυτή που ζούμε στις ασφυκτικά φτιαγμένες πόλεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Εικαστικά / «Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Ανάμεσα σε εκατοντάδες έργα που υπαγορεύονται από τα «επείγοντα» της εποχής, το «Ξηρόμερο», η ελληνική συμμετοχή στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, εστιάζει στην εντοπιότητα και λειτουργεί ως φόρος τιμής στα πανηγύρια της επαρχίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM
Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Εικαστικά / Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Ο νεαρός εικαστικός εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Μεσογειακή Μπιενάλε της Σμύρνης με ένα έργο για την ιστορία ενός παιδιού που έχει υποστεί ενδοοικογενειακή κακοποίηση, το οποίο καταστράφηκε από μια γάτα. Και δεν βρέθηκε κανείς να τη σταματήσει! 
M. HULOT

σχόλια

3 σχόλια
κι έτρεξα με χαρά κάτω στα σχόλια να δω κάποιο που να λέει: "να έρθει εδώ να φωτογραφίσει την ακρόπολη μέσα απ'τα παράθυρα"... αλλά τίποτα :( πάω να ανοίξω την tv
Θεωρούσα υπερβολικό να φαίνεται ο πύργος μέσα από τα παράθυρα όλων των σπιτιών,όλων των ταινιών που διαδραματίζονται στο Παρίσι.Νόμιζα πως ήταν στα πλαίσια τουριστικής προώθησης,πως ήταν κάτι που απαιτούσε ο δήμος για να προβληθεί η πόλη.Φαίνεται πως έσφαλλα...Ευχάριστη απογοήτευση!