«Έκοψα το ίντερνετ για να ξεκολλήσω απο τη μανία με τις τσόντες»

«Έκοψα το ίντερνετ για να ξεκολλήσω απο τη μανία με τις τσόντες» Facebook Twitter
20
«Έκοψα το ίντερνετ για να ξεκολλήσω απο τη μανία με τις τσόντες» Facebook Twitter

Από το the Verge

Ήταν τέλη Ιουνίου, περίπου δύο μήνες αφού είχα εγκαταλείψει το ίντερνετ. Ήμουν στην Πόλη του Μεξικού και στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου δεν έπαιζε το κανάλι HBO. Έτσι, γύρω στα μεσάνυχτα αποτόλμησα να βγω έξω στους στενούς, σκοτεινούς δρόμους, πηγαίνοντας από ψιλικατζίδικο σε ψιλικατζίδικο στην αναζήτηση ενός περιοδικού. Προσπάθησα να το αγοράσω ανέμελα, κρυμμένο μεταξύ των σνακ, αλλά τη στιγμή που έδινα τα πέσος το πρόσωπό μου ήταν ακόμα κόκκινο.

Το περιοδικό ήταν λάιτ μέχρι το κόκκαλο, σοφτ πορν μαλακό σα μαξιλάρι. Στις σελίδες του βρήκα μόνο μια γυναίκα που μου φάνηκε ελκυστική και σύντομα είχα βαρεθεί με την αγορά μου. Για να το κρύψω από τον καμαριέρα του ξενοδοχείου έβαλα το περιοδικό στην τσάντα μου κι έτσι κατέληξε στο σπίτι μου στη Νέα Υόρκη. Αδειάζοντας τη βαλίτσα μου την επόμενη μέρα βρήκα το περιοδικό και αντί να το πετάξω στον κάδο του σπιτιού, διακινδυνεύοντας την ανακάλυψη από την συγκάτοικο μου, πήγα μέχρι τη γωνία του δρόμου με τα αποδεικτικά στοιχεία μέσα σε μια πλαστική σακούλα και το πέταξα σε ένα κοινόχρηστο δοχείο απορριμμάτων.

Αυτό το περιοδικό, το οποίο τώρα βρίσκεται σε ένα χώρο υγειονομικής ταφής του Τζέρσεϊ, ήταν το μόνο δείγμα πορνογραφίας που έχω αγοράσει ποτέ.

Κοιτάξτε, είμαι κατά της πορνογραφίας. Πιστεύω ότι είναι λάθος από ηθικής άποψης αλλά και αισθητικά απεχθές – σαν ένα μπλογκ ρητορείας μίσους με θλιβερά άσχημο φόντο του WordPress. Πιστεύω ότι το πορνό μετατρέπει τα γυμνά σώματα σε εμπορεύματα, εθίζει τους χρήστες στην ποικιλία, υπονομεύει τις σχέσεις άμεσα και έμμεσα και τελικά είναι ο καρκίνος του πνεύμονα για μια «απελευθερωμένη» κοινωνία που δε μπορεί να κόψει το κάπνισμα ή δε θέλει καν να το προσπαθήσει.

Επίσης, είμαι Χριστιανός. Και αυτό είναι το πρόβλημά μου: είμαι ένας Χριστιανός καταναλωτής πορνό ενώ είμαι κατά της πορνογραφίας. Έχω καταφέρει να αποφύγω την αγορά όλων των ειδών πορνό όλα αυτά τα χρόνια προκειμένου να αποφύγω να αντικρύσω έναν υπάλληλο καταστήματος αλλά βλέπω πορνό σε τακτά χρονικά διαστήματα εδώ και μια δεκαετία, χάρη στην προστασία της ιδιωτικής ζωής που εξασφαλίζει το ίντερνετ. Φροντίζω να έχω τύψεις γι' αυτό που κάνω, ορκίζομαι ότι θα σταματήσω... αλλά το κάνω έτσι κι αλλιώς. Το ονλάιν πορνό είναι τόσο εύκολο, τόσο γρήγορα διαθέσιμο. Είναι σεξ με την ταχύτητα του Google.

Τώρα που ζω χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ ο κόσμος με ρωτάει «και τι γίνεται με τις τσόντες;» Αυτό με ρωτάνε, επί λέξει.

Λοιπόν, η συνηθισμένη, πλάγια απάντησή μου σ' αυτή τη φορτισμένη ερώτηση είναι: τίποτα. Εκτός από το κανάλι ΗΒΟ στο ξενοδοχείο και το περιοδικό στο Μεξικό, δεν έχω δει πορνό από τότε που σταμάτησα να έχω ίντερνετ, και μάλιστα δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Με όλη την υπευθυνότητα και τις ντροπιαστικές επιπτώσεις που εμπεριέχονται στις μεγάλες βόλτες μέχρι το παντοπωλείο προς αναζήτηση πορνό, έχω βρει έναν εύκολο τρόπο για να παραιτηθώ. Νιώθω σα να απογοητεύω τους ανθρώπους όταν το λέω αυτό: περίμεναν ότι θα ακούσουν για κάποια έξυπνη λύση, ή ίσως την αποκάλυψη ενός μυστικού σκληρού δίσκου μέσα σε μία κρύπτη, ή μυστική χρήση ίντερνετ. Όχι, δεν κάνω τίποτα και μου αρέσει αυτό. Μετά από χρόνια προσπάθειας, τελικά το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα γρήγορο τράβηγμα του βύσματος από το Ethernet.

Έτσι, άρχισα να σκέφτομαι τις εξόδους σε μπαρ. Όχι εικονικές «καντίνες» αλλά πραγματικά μπαρ. Μια πλήρως σχηματισμένη πρόταση σχηματίστηκε στο κεφάλι μου. «Λέω να βγω έξω. Ας πούμε σε ένα μπαρ». Ο ανυποψίαστος εαυτός μου διάβαζε την Οδύσσεια και ξαφνικά βομβαρδίστηκε από την επιθυμία να βγει από το σπίτι και να γνωρίσει γυναίκες.

Βέβαια, δεν έκανα περίπλοκα σχέδια για να αποπλανήσω μοναχικές γυναίκες και να τις φέρω σπίτι για να κοιμηθώ μαζί τους. Ο ευσεβής εγκέφαλός μου επινοούσε περίτεχνες, αγνές αλληλουχίες γεγονότων στις οποίες γνώριζα κάποια πραγματικά ξεχωριστή και ο ένας γνώριζε τον άλλον μέσα σε ένα ανεμοστρόβιλο ρομαντισμού και μετά παντρευόμασταν και κάναμε παιδιά.

Πήγα λοιπόν σε ένα μπαρ όπου διάβασα την Οδύσσεια και μίλησα λίγο με μια χαριτωμένη κοπέλα που μόλις είχε δει την 3D ταινία της Katy Pery. Τελικά οι δυο μας, σε απόσταση μερικών εκατοστών μεταξύ των σκαμπό μας, συμφωνήσαμε στο ότι η Katy Perry είναι λίγο σαν τον Γούντι Άλεν – ή την αγαπάς ή τη μισείς, σπάνια υπάρχει μια μέση άποψη. Επέστρεψα στην ανάγνωση του βιβλίου μου και στη συνέχεια, επειδή τα μάτια μου είχαν κουραστεί από το αμυδρό φως πήγα σπίτι. Δεν είμαι πολύ καλός στα μπαρ.

Όμως μου φάνηκε σαν καλό πρώτο βήμα. Ένιωσα δικαιωμένος. Σε online σύνδεση μπορείτε να ικανοποιηθείτε σεξουαλικά πιο γρήγορα από όσο χρειάζεται για να παραγγείλετε ένα ποτό σε ένα μπαρ, πολύ πιο γρήγορα από όσο χρειάζεται για να κεράσετε μια γυναίκα, να μάθετε το όνομά της, να γνωρίσετε τους γονείς της, και πάει λέγοντας. Το πορνό κόβει πολύ δρόμο, αλλά επίσης φαίνεται σα να βραχυκυκλώνει τη φυσική τάξη των πραγμάτων.

Κάτι άλλο που «ζωντάνεψε» την εκτός πορνό ζωή μου ήταν ότι άρχισα να αυνανίζομαι λιγότερο. Όταν έκανα προσπάθειες να κόψω το πορνό είχα καταφέρει να απέχω μια εβδομάδα ή και δύο αλλά ο αγώνας ήταν πάντα δύσκολος. Χωρίς το ίντερνετ η παρόρμηση έχει λιγότερες ευκαιρίες να εμφανιστεί και είναι λιγότερο επίμονη. Ένιωσα σαν να ξανακερδίζω τον έλεγχο του εαυτού μου.

Αλλά και κάτι αστείο συνέβη στο δρόμο για τον ασκητισμό. Ένας τρόπος για να το θέσω θα ήταν οι «πρησμένοι σωλήνες». Επιδιδυμίτιδα είναι ο όρος. Ο γιατρός μου συνέστησε πάγο, Advil, πιο σφιχτά εσώρουχα και τακτική εκσπερμάτωση – ο πνευματικός μου σύστησε να πάρω μια δεύτερη γνώμη. Περιττό να πω ότι αυτό μπέρδεψε κάπως τη σταυροφορία μου.

Δεν είμαι ειδικός σχετικά με την επιστημονική πλευρά αυτών των θεμάτων, περισσότερο είμαι θεωρητικός συνωμοσιών. Ξέρω ανθρώπους που δεν αυνανίστηκαν και δεν είδαν πορνό ποτέ πριν το γάμο τους – άλλωστε κι εγώ ο ίδιος δεν αυνανίστηκα πριν γίνω 20 χρονών. Άλλοι άνθρωποι θεωρούν τον αυνανισμό φυσική αναγκαιότητα, και το πορνό ως ένα υγιές χόμπι. Υπάρχουν άφθονες επιστημονικές θεωρίες και για τις δύο πλευρές του νομίσματος αυνανισμού/πορνό. Ακούω ότι υπάρχουν ομιλίες σε Ted που αναλύουν όλα αυτά εντελώς ανοιχτά. Η γνώμη του πνευματικού μου, και αυτή είναι που συμμερίζομαι, είναι ότι ο αυνανισμός διαστρεβλώνει τον πρωταρχικό σκοπό του σεξ (τον οποίο αποκαλεί «ενωτικό σκοπό») και απομακρύνει τον άνθρωπο από το σύντροφο οδηγώντας τον προς τον εαυτό του – το πορνό είναι απλώς η παγίδα αυτού του προβλήματος.

Κι όμως, ενώ πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα είναι διαχειρίσιμα, και αξίζει να τα εγκαταλείψει κανείς, δεν τα έχω σταματήσει εντελώς. Το πιο δύσκολο είναι να ακολουθήσω τις συμβουλές παντρεμένων αντρών που έχουν γιατρευτεί από το πορνό, αντρών που γράφουν το είδος των χριστιανικών βιβλίων που διάβασα. Μιλούν για το πόσο «αγωνίστηκαν» για να σταματήσουν το πορνό και τον αυνανισμό όταν παντρεύτηκαν και πόσο πολύ εύχονταν να είχαν αντιληφθεί την αναγκαιότητα να το κάνουν όταν ήταν νέοι. Δεν λέω ότι είναι ψεύτες, απλά λέω ότι ως παντρεμένοι έχουν επιλογή.

Γιατί μπορεί να ζω χωρίς πορνό αλλά δεν έχω γιατρευτεί. Είμαι ως επί το πλείστον απλά ένας χρήστης πορνό χωρίς πορνό. Βλέπω λιγότερο, και παλεύω λιγότερο με την ιδέα, αλλά κυρίως επειδή υπάρχει λιγότερο για να δω και λιγότερο για να αποφύγω. Αυτοί που ρωτάνε «και τι κάνεις με τις τσόντες» θα χαρούν να μάθουν ότι έχω βρει πολλές εναλλακτικές λύσεις, ή τουλάχιστον εναλλακτικούς πειρασμούς.

Για παράδειγμα, οι ταινίες με γυμνό μου αποσπούν έντονα την προσοχή αυτές τις μέρες. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο πορνό, αυξάνουν την ευαισθητοποίηση μου και αποδυναμώσουν την απόφασή μου - μια καλή διαφήμιση ή ένα περιοδικό μπορεί να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.

Και, φυσικά, εκείνη η στιγμή απελπισίας στο Μεξικό. Μια μεγάλη βόλτα σε μια επικίνδυνη γειτονιά για να αγοράσω κούφιες θερμίδες και ένα φάρμακο που δε με κάλυψε.

Οπότε ναι, ακόμα δεν έχω λύσει το θέμα. Μια δεύτερη επίσκεψη στο γιατρό μου αποκάλυψε ότι η κατάσταση της υγείας μου μπορεί να είναι άσχετη με τον αυνανισμό αλλά αυτό δε μου έλυσε όλα μου τα προβλήματα, ειδικά τα σωματικά παρά τα πνευματικά, αν μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Τελικά, φοβάμαι ότι αν ξαναμπώ στο ίντερνετ, θα ξαναγυρίσω αμέσως στις παλιές μου συνήθειες, και αυτός ο χρόνος θα αποτελεί απλώς μια παράξενη παράκαμψη που είχε ως αποτέλεσμα κάποια σωματική δυσφορία.

Αλλά μεταξύ των πολλών που έμαθα στο ένα έτος χωρίς διαδίκτυο, αυτό που ελπίζω να καταφέρω τους επόμενους μήνες είναι να μάθω να θέλω τα μακροπρόθεσμα οφέλη της αποχής από το πορνό περισσότερο από όσο μου άρεσε ποτέ η βραχυπρόθεσμη ευχαρίστηση. Έχω δοκιμάσει όλο αυτό το θέμα με την αναζήτηση της ηδονής και δεν μου πέτυχε, οπότε τώρα θα προσπαθήσω να επιτύχω την «ευτυχία» σύμφωνα με την Αριστοτέλεια, ηθική έννοια της λέξης. Ο Αριστοτέλης λέει ότι η ευτυχία προέρχεται από την αρετή και η αρετή κερδίζεται με την υπέρβαση μιας «παράλογης πτυχής» της ψυχής που προσπαθεί.

Ναι, Αριστοτέλη, πανεύκολο.

Αρχείο
20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

18 σχόλια
Αυτοι οι τυποι ειναι οι χειροτεροι. Απο τη μια κατακρινει την πορνεια και απο την αλλη αν του πεσει υπολογιστης με ιντερνετ κατεβαζει ολα τα πορνο! Το θεμα δεν ειναι να βγαλεις τα ματια σου για να μην κοιτας αλλα να εχεις την εγκρατεια και την ωριμοτητα να κοιτας αλλου. Προφανως ο τυπος εχει πολλα αλυτα θεματα και θα πρεπει να μιλησει συντομα με ενα ψυχιατρο πριν ξεφυγει εντελως...
Ισχύει πάντως οτι σε απομονώνει σεξουαλικά η συχνή χρήση,η τσόντα ειναι βοήθημα,δεν ειναι ο σκοπός η το μέσο "ολοκλήρωσης"...Αυτό ειναι που λέμε "τον έφαγε η μ@λακια"
τι σχεση εχει η φωτογραφια που απεικονιζει το εργο του Μπερνινι ''Η εκσταση της αγιας Θηρεσιας''με την "εξομολογηση" του και καλα εθισμενου χριστιανου που βρηκε την υγεια του?Στα αληθεια εμενα αυτο με ενοχλησε απο την αρχη!
Συμπερασματικά...όταν σταματήσει ο αυνανισμός και δεν υπάρχουν (όπως φαίνεται) σεξουαλικές επαφές τα "ζουμιά" ανεβαίνουν ως τον εγκέφαλο με πραγματικά ολέθριες συνέπειες!!!
Εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο. Αλλά αν μου επιτρέπει ο συγγραφέας και με κάθε σεβασμό προς τις απόψεις του θα τολμήσω να εντοπίσω το "πρόβλημά" του (εννοώντας αυτή καθαυτή την εξάρτησή του με το πορνό) στο γεγονός ότι υποσυνείδητα (ή ίσως και συνειδητά) προσπαθεί να αποστραφεί από το πορνό λόγω των θρησκευτικών απόψεών του. Το "απαγορευμένο" είναι πάντα και αυτό που αναζητάς περισσότερο.
"Τελικά οι δυο μας, σε απόσταση μερικών εκατοστών μεταξύ των σκαμπό μας, συμφωνήσαμε στο ότι η Katy Perry είναι λίγο σαν τον Γούντι Άλεν – ή την αγαπάς ή τη μισείς, σπάνια υπάρχει μια μέση άποψη."Jesus masturbating Christ
Ξεκίνησα να διαβάζω κάτι θεωρητικά πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο, όπως είναι ο σεξουαλικός εθισμός την εποχή του online porn - και κατέληξα να διαβάζω την άποψη ενός υπερ-συντηρητικού, θεούση Αμερικάνου πέρι τσόντας, αμαρτίας .Trolling well-played, Lifo.
Βρε παλικάρι μου...έβγαλες τρίχες στα χέρια?καμπούριασες?χάζεψες?(αν ναι, δεν φταίει η μαλακία σίγουρα).Ρίξε λοιπόν μία να πάνε τα φαρμάκια κάτω!Και μετά...Β Ρ Ε Σ Μ Ι Α Γ Υ Ν Α Ι Κ Α !!!!!!!!
Σταμάτησα να διαβάζω στο σημείο που αναφέρει πώς ερμηνεύει το Χριστό ως προς το «απαρνήσου τον εαυτό σου, πάρε το σταυρό σου και ακολούθησέ με».(Και τώρα είδα ότι και άλλος έκανε ανάλογο "σταμάτησα να διαβάζω" σχόλιο, oh well.)
Πρέπει να είναι από τα πιό μάπα άρθρα-εξομολογήσεις των τελευταίων ετών. Διαβάζοντας το βλέπει κανείς ότι το άτομο τα έχει μπερδέψει τόσο που χρειάζεται σοβαρή ψυχολογική βοήθεια. Τι σχέση έχει το Χριστιανός, το εθισμός, η συντροφικότητα μιας πραγματικής γυναίκας, ο κοινωνικός περίγυρος που έπρεπε να "πείσει", ότι να 'ναι. Ο αχταρμάς στο μυαλό ενός και μόνο ανθρώπου.
Πριν τον παίξει ρωτάει τον Πνευματικό του. Ο Αγγελος Αναστασιάδης του Αυνανισμου.Επίσης ο τίτλος είναι εντελώς παραπλανητικός. Το διαβάζεις και νομίζεις οτι θα διαβασεις την ιστορία ενος ανθρώπου που τυφλωθηκε/χωρισε/παχυνε/επαθε τενοντιτιδα/συνδρομο καρπιαιου σωλήνα/εγινε αλκοολικος απο τον αυνανισμο και την προσπαθεια του να σωθει. Τελικά προκειται περί ενος θρησκόληπτου που θεωρεί την πορνογραφια αμαρτία (και πιανει κουβέντα σε κοπελες σε μπαρ για την Κειτι Περρυ - pedobear alert) και στην προτροπη του γιατρου να αδειασει γιατι του εγιναν καρπουζια αυτός ρωτησε τον πνευματικό του.