Πόσο διαφέρει η πρωινή κίνηση της Κοπεγχάγης με αυτή της Αθήνας

Πόσο διαφέρει η πρωινή κίνηση της Κοπεγχάγης με αυτή της Αθήνας Facebook Twitter
14

Η πολυσύχναστη διασταύρωση που θα δείτε στο βίντεο, βρίσκεται στην περιοχή της Nørrebro στο κέντρο της Κοπεγχάγης και είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του τι συμβαίνει στην πόλη.

 

Σκοπός του Timelapse, είναι να δείξουν οι δημιουργοί του τον κυκλοφοριακό πολιτισμό της πόλης.

 

Η Κοπεγχάγη έχει μια μακρά ιστορία ποδηλατικού πολιτισμού. Η Copenhagenize Design, μια συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα αστικού σχεδιασμού, συνηγορεί σε πιο φιλικές προς το ποδήλατο πόλεις. Δημιούργησε λοιπόν τον Δείκτη Copenhagenize ώστε να καταγράψει και να κατατάξει τις καλύτερες πόλεις στον κόσμο για να μετακινείσαι με ποδήλατο.

 

Για το 2015 πρώτη έρχεται η Κοπεγχάγη, ακολουθούμενη από το Άμστερνταμ και την Ουτρέχτη.

Στην πόλη υπάρχουν 400 χλμ ποδηλατοδρόμων και περίπου 40.000 ποδηλάτες τα διασχίζουν καθημερινά. Σχεδόν το 40% του πληθυσμού στην πρωτεύουσα της Δανίας μετακινείται με ποδήλατο.

 

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Living / Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Η πλατφόρμα δέχεται επικρίσεις για ρατσισμό, χονδροφοβία, κατάθλιψη και διατροφικές διαταραχές. Καθώς γιορτάζει την 15η επέτειό της, εξετάζουμε πώς άλλαξε την γκέι κουλτούρα, προς το καλύτερο και προς το χειρότερο
THE LIFO TEAM
Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Radio Lifo / Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Η ζάχαρη είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα συστατικά στη σύγχρονη διατροφή. Όμως, τελικά μας κάνει τόσο κακό όσο νομίζουμε; Και τι ισχύει με τα υποκατάστατα της; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Βρομοκαρυδιά: Αυτή η μάστιγα!

Ηχητικά Άρθρα / Βρομοκαρυδιά: Αυτή η μάστιγα!

Οι βρομοκαρυδιές ή αΐλανθοι είναι ίσως τα πιο ευρέως διαδεδομένα δέντρα στην Αθήνα και παρότι συνεισφέρουν στο πράσινο της πόλης, έχουν εξαπλωθεί σε τέτοιο βαθμό που σήμερα αποτελούν απειλή για τα υπόλοιπα δέντρα της Αθήνας.
M. HULOT
Ο Σόκρατες και η δημοκρατία

Living / Ο Σόκρατες και η δημοκρατία

Πριν από σαράντα χρόνια, ο μεγάλος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής με το εντυπωσιακό παράστημα και τις ριζοσπαστικές πεποιθήσεις ήταν από τους πρωταγωνιστές του κινήματος για την μετάβαση της Βραζιλίας από τη χούντα στη δημοκρατία.
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Πέστε να με φάτε, αλλά ρε παιδιά τι πολιτισμός και κουραφέξαλα;; Τους ξύπνιους ποδηλάτες, που πάνε από το πεζοδρόμιο και όχι την ειδική λωρίδα, και μόλις φτάνουν στο φανάρι μπαίνουν μπροστά-μπροστά μόνο εγώ τους είδα;Να μην τους αδικώ, οι περισσότεροι στέκονται κύριοι, ακριβώς πίσω από τη γραμμή των πεζών, αλλά είναι και μερικοί για πολλές μούτζες! (όπως ακριβώς και στη Ελλάδα)
Δεν έχω επισκεφτεί ποτέ τη Δανία για να ξέρω από πρώτο χέρι πάντως αν είναι όπως στο βίντεο τότε εγώ θα έπαιρνα αυτοκίνητο το πρωί να πάω στη δουλειά από το να περιμένω 2 φορές στο ίδιο φανάρι πάνω σε ποδήλατο στους 5 βαθμούς κελσίου !!! (Τώρα οδηγώ μηχανή για τον ίδιο λόγο..την κίνηση !)
Ακριβώς. Σε κανενα κέντρο ευρωπαικής πόλης δεν μπορείς να παρκαρεις ανενόχλητος, εκτός φυσικά απ την Ελλαδα. Πάντως είναι αξιοθαύμαστοι που κυκλοφορούν με ποδήλατα με ΤΟΣΟ απίστευτο κρύο!
Οι Δανοί έχουν αρκετά χρήματα για να πάρουν αμάξι, αν θέλουν, ακόμα και με την μεγάλη φορολογία. πχ, στην επαρχία της Δανίας, οι νέοι με το που κλείνουν τα 18, αγοράζουν αμάξι.Ακόμα, στη Στοκχόλμη και στο Άμστερνταμ που δεν έχουν τους φόρους της Δανίας, πάλι με ποδήλατα κινούνται. Στη Κοπεγχάγη, τα μισά σπίτια δεν έχουν αμάξι, γιατί δεν το χρειάζονται.Έχουν και αυτά τα καταπληκτικά τρίκυκλα (christianiabikes.dk) που μπορούν να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο ή να μεταφέρουν τα ψώνια από το supermarket.Το χρήμα δεν είναι το παν :-)
Τους ζηλεύω πραγματικά αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν φταίει μόνο η τεμπελιά μας αλλά και η μορφολογία του εδάφους στην Αθήνα. Εγώ που μένω Κυψέλη, κάτω απ' το Αττικό Άλσος μια φορά επιχείρησα να ανέβω με ποδήλατο απ' το κέντρο και κόντεψα να πάθω συγκοπή (σημειωτέον δεν καπνίζω).
Έχεις δίκιο . Και εγω στου Ζωγράφου αγκωμαχούσα για μια βόλτα - σε κάτι πολέμικές ανηφόρες περπατούσα , αλλά στην Ολλανδία κάθε μέρα ποδήλατο κάνω . Αμα είναι επιπεδο , πας πας και δεν σταματάς ... ( σημειωτέον καπνίζω )
Σωστό και αυτό. Βοηθάει η μορφολιγία του εδάφους, αλλά σε πόλεις της Νορβηγίας με ανάγλυφο σαν της αττικής, ή ακόμα πιο έντονο, η χρήση του ποδηλάτου είναι πολυ πιο εκτεταμένη. (Η ανηφόρα συνηθίζεται με λίγη εξάσκηση ;) )