Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple;

Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple; Facebook Twitter
Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.
2

Το Apple Watch, το “έξυπνο ρολόι”πρακτικά ήταν το πρώτο προϊόν που ο κολοσσός της τεχνολογίας λανσάρισε μετά τον θάνατο του Steve Jobs. Η επίσημη παρουσίαση του έγινε, όπως πάντα και όπως με όλα τα προϊόντα της Apple με τυμπανοκρουσίες και το ρολογάκι βγήκε στην αγορά τις 24 Απριλίου του 2015. Περίπου έναν χρόνο πίσω, δηλαδή. Και μέσα σ’ αυτό τον χρόνο, όπως καταγράφουν και οι συντάκτες τεχνολογίας του εξωτερικού – κάποιοι εκ των οποίων αγόρασαν το πανάκριβο gudget – αποδείχθηκε ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι κάτι που σου γίνεται απαραίτητο, που δεν τα βγάζεις πέρα στη ζωή σου χωρίς αυτό.

Βασικά, οι συγκρίσεις και αυτά που προσφέρει – ενώ κοστίζει γύρω στα 400 δολάρια – είναι που προκαλούν σχόλια και χαρακτηρισμούς, όπως «βαρετό και πανάκριβο» και πάει λέγοντας. Το καλύτερο iPad, γράφει ο Mike Murphy στο QuartZ.com κοστίζει γύρω στα 900 ευρώ, μαζί με το πληκτρολόγιο και τη λοιπή “προίκα” του. Το καλύτερο iPhone ξεκινά από τα 650 δολάρια. Η εταιρεία χρειαζόταν ένα καινούριο σχετικά φθηνό, πανέξυπνο gudget που θα έκανε κάτι περισσότερο, θα έφτανε έστω και μισό βήμα πιο μακριά απ’ ό,τι τα προηγούμενα προϊόντα της. Αυτό το προϊόν υποτίθεται ότι ήταν το “Apple Watch”.

 

Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;

 

Στο μεταξύ, όπως παρατηρούν αρθρογράφοι, η εταιρεία ακόμη δεν έχει ανακοινώσει πόσο ρολόγια πούλησε, αλλά σύμφωνα με κάποιες γενικές εκτιμήσεις, μέχρι στιγμής το ρολόι πρέπει να έχει αγοραστεί από 5 εκ. (απορημένους) καταναλωτές.

Όλα αυτά και ενώ η Apple, μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2015 είχε πουλήσει γύρω στα 75 εκατομμύρια iPhones. Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.

«Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;», αναρωτιέται ο συντάκτης και εν συνεχεία αποκαλύπτει ότι το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας είναι οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας. Ήδη κυκλοφορούν στην αγορά αρκετές τέτοιες «κάσκες» που κοστίζουν γύρω στα 600 δολάρια και ίσως εκεί να κάνει τη διαφορά η εταιρεία. Πικρό; Μάλλον, αφού, όπως χαρακτηριστικά γράφει με το ρολόι δεν μπόρες να κάνει πολλά περισσότερα. Στο τέλος, όπως όλα τα ρολόγια, την ώρα λέει. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε ότι η Apple, κατά το παρελθόν έχει αποδείξει ότι οι μεγάλες αποτυχίες της έγιναν σκαλοπάτι για μία μεγάλη επιτυχία…

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H vegan διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / H vegan διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι ερευνητές εξέτασαν 48 εργασίες που δημοσιεύθηκαν την περίοδο 2000-2023 και ανέλυσαν δεδομένα σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ φυτικής διατροφής, καρδιαγγειακής υγείας και κινδύνου καρκίνου
NEWSROOM
Επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα «δείχνουν» τον καρκίνο πρωτεΐνες του αίματος – Νέα μελέτη

Τech & Science / Επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα «δείχνουν» τον καρκίνο πρωτεΐνες του αίματος – Νέα μελέτη

Μελέτη επιστημόνων υποδεικνύει 618 πρωτεΐνες που συνδέονται με 19 τύπους καρκίνου και θα μπορούσαν να οδηγούν σε διάγνωση περισσότερα από επτά χρόνια πριν τα συμπτώματα
NEWSROOM
Φάρμακα για απώλεια βάρους θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά 20%, διαπιστώνει μελέτη

Τech & Science / Φάρμακα για την απώλεια βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά 20%, διαπιστώνει μελέτη

Συμμετέχοντες στη μελέτη, οι οποίοι έπαιρναν σεμαγλουτίδη είχαν 20% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού ή θανάτου λόγω καρδιαγγειακής νόσου
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια