Στο «σφυρί» ο Πύργος και το δημαρχείο του Πειραιά

Στο «σφυρί» ο Πύργος και το δημαρχείο του Πειραιά Facebook Twitter
4

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, εγκρίθηκε η δημοπράτηση του έργου "Ανάπτυξη και αξιοποίηση πέντε ακινήτων του Δήμου Πειραιά μέσω σύμβασης παραχώρησης, χρήσης και εκμετάλλευσης" με προεπιλογή (σύμφωνα με το άρθρο 23 του Νόμου 3669/2008). Τα ακίνητα θα παραχωρηθούν για 40 χρόνια.

Πρόκειται για τα εξής ακίνητα:

 

1. Το ακίνητο του πύργου Πειραιά, συνολικής δομημένης επιφάνειας 32.931 m2, που αναπτύσσεται σε εικοσιδύο (22) ορόφους και το οποίο είναι ημιτελές.

2. Το ακίνητο της πρώην Ράλλειου σχολής, συνολικής δομημένης επιφάνειας 19.327 m2, που αναπτύσσεται σε πέντε ορόφους και τρία υπόγεια από τα οποία λειτουργούν μόνο το ισόγειο και τα υπόγεια, ενώ οι υπόλοιποι χώροι είναι ημιτελείς.

3. Το ακίνητο του κεντρικού Δημαρχείου Πειραιά, συνολικής δομημένης επιφάνειας 6.804 m2, που αναπτύσσεται σε εννέα ορόφους και τρία υπόγεια.

4. Το ακίνητο επί της οδού Ρετσίνα 45-47, με συνολική επιφάνεια οικοπέδου 10.517 m2 , εντός του οποίου υφίσταται διώροφο διατηρητέο κτίριο, συνολικής δομημένης επιφάνειας 3.200 m2.

5. Το ακίνητο επί της οδού Θηβών 50 και Φαλήρου, με συνολική επιφάνεια οικοπέδου 9.890 m2 , εντός του οποίου υφίσταται διώροφο κτίριο, συνολικής δομημένης επιφάνειας 450 m2.

Με τη σύμβαση θα παραχωρείται η χρήση και εκμετάλλευση των παραπάνω ακινήτων για σαράντα (40) έτη.

Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την υποχρέωση αποπεράτωσης των ημιτελών κτιρίων, της κατασκευής και του εκσυγχρονισμού των υποδομών και εγκαταστάσεων καθώς και την αποκατάσταση του διατηρητέου κτίσματος.

"Σε συνέχεια της σύσκεψης που είχαμε προ δεκαημέρου στο υπουργείο Ανάπτυξης, με τον Δήμαρχο Πειραιά κ. Βασίλη Μιχαλολιάκο, με θέμα τις άμεσες αναπτυξιακές παρεμβάσεις και τα μεγάλα έργα του Δήμου εκδόθηκε σήμερα η απόφαση για την αξιοποίηση πέντε μεγάλων ακινήτων του Δήμου με προεπιλογή.

Παράλληλα, το υπουργείο προχώρησε τη διαδικασία για την πρόσληψη τεχνικού συμβούλου για τις μελέτες σκοπιμότητας της υπογειοποίησης της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση.

Συνυπολογίζοντας, το έργο της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, του οποίου οι εργασίες ξεκινούν, το υπουργείο ανταποκρινόμενο στις προτάσεις του κ. Δημάρχου συμβάλλει με κάθε τρόπο στην αναβάθμιση του Πειραιά" σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Στ. Καλογιάννης.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προς νέες παρεμβάσεις για τα Airbnb – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Οικονομία / Προς νέες παρεμβάσεις για τα Airbnb – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Η εκρηκτική αύξηση της εκμετάλλευσης κατοικιών μέσω πλατφορμών τύπου Airbnb έχει περιορίσει σημαντικά τη διάθεση σπιτιών για σταθερή μακροχρόνια ενοικίαση και έχει συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των ενοικίων και των τιμών αγοράς κατοικιών
NEWSROOM
Επιστολή Μητσοτάκη προς Κομισιόν: Τέσσερα μέτρα για τις διαφορετικές τιμές των πολυεθνικών

Οικονομία / Επιστολή Μητσοτάκη προς Κομισιόν: Τέσσερα μέτρα για τις διαφορετικές τιμές των πολυεθνικών

Αδικαιολόγητα υψηλές τιμές που πωλούνται επώνυμα προϊόντα πολυεθνικών επιχειρήσεων σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαπιστώνει ο πρωθυπουργός
NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
συγγνώμη ο πύργος είναι ακίνητο φιλέτο ?καλά έχουμε τρελαθεί εντελώς σε αυτήν την χωρα ?Θα έχει πλακα οι του ΠΑΜΕ - ΠΝΟ να αποκλείσουν για καμια εβδομάδα το λιμάνι για μην ιδιωτικοποιηθεί το φιλέτο !!
Τα πολιτικά ανέκδοτα παραμένουν επίκαιρα και πάντα ευφάνταστα: "Tο υπουργείο ανταποκρινόμενο στις προτάσεις του κ. Δημάρχου συμβάλλει με κάθε τρόπο στην αναβάθμιση του Πειραιά".Όποιος ζει στον Πειραιά, δεν περνάει μέρα που να μην θλίβεται απο την εικόνα φάντασμα ουκ ολίγων δρόμων και περιοχών, με μια Σωτήρος αφυδατωμένη εμπορικά, μια Πειραϊκή αποκλεισμένη που δεν σου επιτρέπει να την περπατήσεις στο σύνολό της (ας είναι καλά τα πάντα ταχύτατα γρανάζια δράσης της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας), κτήρια αφημένα στη μοίρα του χρόνου και μια σταδιακή εγκατάλειψη που δεν είναι προϊόν μόνο μνημονιακής πραγματικότητας, αλλά γέννημα γενικότερης πολιτικής αδιαφορίας ή/και ανικανότητας.Ειδικά αυτός ο πύργος του Πειραιά θα έπρεπε να διατηρηθεί έτσι επ' άπειρον, ως μνημείο κι υπενθύμιση της διαχρονικής πολιτικής ανυπαρξίας, που κι αν έπληξε το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.