Λιποθυμίες και ενοχλημένοι θεατές στην προβολή του φιλμ κανιβαλισμού "Raw'

Λιποθυμίες και ενοχλημένοι θεατές στην προβολή του φιλμ κανιβαλισμού "Raw' Facebook Twitter
10
Λιποθυμίες και ενοχλημένοι θεατές στην προβολή του φιλμ κανιβαλισμού "Raw' Facebook Twitter
Ασθενοφόρο έξω από την αίθουσα προβολή του Raw

Θεατές σε ταινία στο Διεθνές Φεστιβάλ του Τορόντο Διεθνές Φεστιβάλ κατέληξαν να απομακρυνθούν από την αίθουσα με ασθενοφόρο, στα μισά της προβολής της ταινίας τρόμου Raw (Grave). Το φιλμ που προβλήθηκε χθες, πραγματεύεται τον πειραματισμό μιας νεαρής κοπέλας με τον κανιβαλισμό, μετά από ένα τελετουργικό στη σχολή της. 

Ο Ryan Werner, ο οποίος είναι υπεύθυνος μάρκετινγκ της ταινίας στο Τορόντο, επιβεβαίωσε στο The Hollywood Reporter ότι ασθενοφόρα έπρεπε να κληθούν στο χώρο μετά τα περιστατικά, τα οποία δεν προσδιορίζεται ακριβώς πόσα είναι. Κάποια άλλα μίντια μεταδίδουν πως υπήρξαν θεατές που αποχώρησαν πριν ολοκληρωθεί η προβολή.

Λιποθυμίες και ενοχλημένοι θεατές στην προβολή του φιλμ κανιβαλισμού "Raw' Facebook Twitter

Το γαλλόφωνο φιλμ που γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από την Julie Ducournau, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών τον Μάιο, και κέρδισε το Βραβείο Κριτικών FIPRESCI .


Μιλώντας σε Indiewire λίγο πριν από το Φεστιβάλ, η Ducournau είχε δώσει μια ιδέα για το τι θα μπορούσε να ακολουθήσει: «Θέλω να ακούσω αυτό το συγκεκριμένο κοινό να αντιδρά και θέλω να δω και πού θα το κάνει. Είμαι πολύ περίεργη. Είναι σαν να κρίνομαι από τους συμμαθητές μου».

Το φιλμ δεν είναι το πρώτο που αυτή τη χρονιά πραγματεύεται με το θέμα του κανιβαλισμού, και ακολουθεί τα χνάρια του "The Bad Batch"- της Ana Lily Amirpour. Ωστόσο οι κριτικές το περιγράφουν ως πολύ πιο τολμηρό, βίαιο και σκοτεινό. «Σκέφτηκα ποια είναι τα τρία ταμπού της ανθρωπότητας σήμερα: Είναι ο φόνος, αλλά βλέπουμε δολοφονίες σε σχεδόν κάθε ταινία. Το δεύτερο πράγμα είναι η αιμομιξία και, ειλικρινά, για μένα, δεν αποτελεί ένα θέμα που θέλω να ασχοληθώ. Και το τρίτο είναι ο κανιβαλισμός.» αναφέρει η Ana Lily Amirpour η οποία εξηγεί πως της αρέσει στις ταινίες της να δουλεύει με το σώμα και θέματα που σχετίζονται με αυτό, ακόμη και αν κάτι τέτοιο είναι ο κανιβαλισμός.

Σχετικά με τη χθεσινή προβολή, ο Werner σημείωσε πως τόσο έντονες αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα του κοινού, είχε να αντιμετωπίσει από την προβολή του φιλμ "Ο Αντίχριστος" τους Λαρς φον Τρίερ.



10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιταλία: Φωτογραφία των τριών φίλων στο στεγνό ποτάμι - Μέσα σε μία ώρα είχαν παρασυρθεί αγκαλιασμένοι

Διεθνή / Ιταλία: Φωτογραφία των τριών φίλων στο στεγνό ποτάμι - Μέσα σε μία ώρα είχαν παρασυρθεί αγκαλιασμένοι

Τι συνέβη από τις 13:05 έως τις 14:02 - Φωτογραφία - ντοκουμέντο δείχνει τους τρεις φίλους να περπατούν σε στεγνό έδαφος λίγο πριν παρασυρθούν - Αγνοείται ακόμα ο 25χρονος
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Μου κάνει εντύπωση το ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που είναι τόσο αδύναμοι και τόσο ευαίσθητοι που επηρεάζονται τόσο πολύ από κάτι που γνωρίζουν ότι είναι ψεύτικο. Θυμάμαι πριν δω το "a Serbian film" που μου έλεγαν κάποιοι "δε θα αντέξεις", δεν το ένα, δεν το άλλο. Σιγά. Δεν είναι ότι δεν φοβάμαι, ότι δεν τρομάζω, ότι δεν αηδιάζω, αλλά γνωρίζω ότι βλέπω παραμύθι! Πραγματικά με κάνει να αναρωτιέμαι για την ψυχική δύναμη του σύγχρονου ανθρώπου. Δεν είναι τυχαίο ότι ζούμε στην εποχή της πολιτικής ορθότητας που ουσιαστικά αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι να προστατεύει τους "αδύναμους" ανθρώπους.Θυμάμαι επίσης τον διαδικτυακό ντόρο με το "two girls and a cup". Αηδία, σίχαμα κλπ. Οκ τα κορίτσια έτρωγαν παγωτό σοκολάτα, συμβαίνει.
Δεν θα μιλήσω εκ μέρους όλων των "αδυναμων" αλλά για μένα. Δεν με τρομάζουν τόσο οι σκηνές βίας, αιμομιξίας, κανιβαλισμου κλπ, γιατί οπως σωστά αναφέρεις είναι ψέμα. Αυτό που με τρομάζει και με κάνει να μην θέλω να δω αυτές τις ταινίες είναι ότι ένας ανθρώπινος νους είναι τόσο διεστραμμένος ώστε να συλλάβει όλα αυτά που για μένα είναι ασύλληπτα.
Συγνωμη καθολου ψεματα δεν ειναι, πολλα απο αυτα εχουν γινει αν το ψαξεις σε εφημεριδες και μεσα ειδησεογραφικά. Παρα πολλες υποθεσεις κανιβαλισμου, αιμομιξιας κλπ Οποτε, εδώ δε μιλαμε για το δρακο που πεταει φωτιες ή το βαμπιρ αλλα για ακραια μεν αλλα υπαρκτα περιστατικα.. Αυτό ειναι κ το πραγματικα σκληρο με αυτες τις ταινιες, ότι ξερεις πως εχουν συμβει ή θα μπορουσαν να συμβαινουν καπου.
@desert_rose_Σε αυτό που γράφεις δε θα διαφωνήσω. Με παραξενεύει και με προβληματίζει και εμένα η "ανάγκη" του δημιουργού να "πει" κάτι τέτοιο. Υποθέτω ότι η σκέψη είναι ότι εφόσον οι ακραίες,απάνθρωπες, εγκληματικές συμπεριφορές είναι υπαρκτές (αρκεί να δει κανείς το αστυνομικό δελτίο μιας τυχαίας ημέρας), άρα μπορώ και να τις θίξω με την δημιουργία μου. Εμένα περισσότερο προβληματισμό μου δημιουργούν αυτοί που κυνηγούν αυτού του είδους τα θεάματα. Αυτοί δηλαδή που είναι φαν αυτών των ταινιών και που "διασκεδάζουν" με αυτές. Όποτε έτυχε να δω τόσο βίαιη ταινία, έβριζα για τον χαμένο χρόνο μου! Υποθέτω και εδώ ισχύει το de gustibus... κλπ κλπ. Απορώ πραγματικά με τις αρνητικές! Θίχτηκαν τόσο πολύ οι ευαίσθητοι? Μα τι συμβαίνει σε αυτόν τον κόσμο τελικά!
Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά η επιτυχία ενός δημιουργού στον κινηματογράφο (του σκηνοθέτη αλλά και όλης της ομάδας, γιατί αυτό που βγαίνει στο κοινό είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς), έγκειται στο πόσο ρεαλιστικά αποδίδει κάποια πραγματικότητα. Αν όλα αυτά συνέβαιναν στην πραγματικότητα μπροστά στα μάτια των θεατών, οι αντιδράσεις τους θα ήταν διαφορετικές; Δεν θα λιγοθυμούσαν αυτοί που λιγοθύμησαν; Δεν θα φώναζαν αυτοί που φώναξαν; Δεν θα έκαναν εμετό όσοι έκαναν εμετό, π.χ.;Αν ήταν έτσι, θα μπαίναμε στις αίθουσες χωρίς κανένα συναίσθημα, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι όλα αυτά είναι κατασκευασμένα. Δεν θα νιώθαμε την αγωνία, το σασπένς, στην ταινία θρίλερ, δεν θα γελούσαμε με μια κωμωδία. Ποιος ο λόγος, τότε, να κάνουμε τον κόπο, να πληρώσουμε το εισιτήριο, αν δεν επρόκειτο να "ψυχαγωγηθούμε"; (Η ψυχαγωγία εντός εισαγωγικών γιατί περιλαμβάνει και την δυσάρεστη πλευρά της ετυμολογίας της.)
Είναι γνωστό ότι το σοκ και ο αποτροπιασμός πουλάνε, αν συνδυάσεις και λίγη κουλτουρα μαζι με αυτα, εχεις την επόμενη ταινια που θα σαρώσει στα βραβεία του ταδε ή δεινα φεστιβαλ..