ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
25.11.2016 | 11:03

Δύσκολο

Ομολογώ πως δουλεύω με παιδιά και κάποιες φορές βγαίνω εκτός ελέγχου. Υπάρχει παιδί τόσο απρόσεκτο που μερικές φορές εξαντλείται η υπομονή μου και του φωνάζω. Νιώθω ότι αν δεν υψώσω τον τόνο της φωνής μου δε θα κάνει τίποτα. Και δυστυχώς έτσι είναι αλλά δεν είναι λύση. Δεν είναι άτακτο αλλά απρόσεκτο. Δε του αρέσει το διάβασμα και ασχολείται μόνο με την εμφάνιση του αλλά και τη δική μου. Νιώθω άσχημα που το λέω αλλά όσο το αγαπάω άλλο τόσο μου σπάει τα νεύρα.
2
 
 
 
 
σχόλια
με καλυψε απολυτα το απο κατω σχολιο.. επησης εχεις προσπαθησει να γινει το διαβασμα σε στυλ ''παινχιδιου''?ισως του κεντρισεις το ενδιαφερον..μην χανεις την υπομονη σου γιατι μονο τραυμα για το παιδι θα γινει και ενοχες για εσενα..προσπαθησε να προσεγγισεις αυτο το παιδι συναισθηματικα, ποτε δεν ξερουμε τι μπορει να συμβαινει στη ζωη του.ακομη, μπορει απλα να μην θελει να διαβασει με τιποτα..η δουλεια του δασκαλου δεν ειναι μονο η γνωση αλλα το πως να παρει γνωσεις-μπορει να επιλεξει εκεινο τι θελει να μαθει και τι οχι και σιγουρα η δουλεια του δασκαλου ειναι και η ψυχικη ηρεμια και ευτυχια του παιδιου.φανταζομαι και εσυ το πιστευεις.σκεψου ποσα θα παρει απο εσενα αν σε θυμαται ως μια γυναικα που το κατανοησε και το ακουσε., και ποσο πιο ομαλα θα προχωρησει στη ζωη του.με τις φωνες η μαθηση γινεται αγγαρεια και ειμαι σιγουρη πως δεν το θες αυτο..το καταλαβαινω οτι μπορει να βγαινεις εκτος ελεγχου, ανθρωπος εισαι, απλα προσπαθησε να διοχετευεις αλλου την ενταση σου..
Διαβάζοντας κι ερχόμενη σε επαφή με παιδιά έχω συνειδητοποιήσει πλέον ότι δεν υπάρχει "απρόσεκτο" ή/και "άτακτο" παιδί. Συνήθως κάποιος λόγος κρύβεται από πίσω και δεν είναι η έλλειψη προσπάθειας για την οποία τα προγγίζουμε συνήθως. Σε πολλές περιπτώσεις παιδιά "απρόσεκτα" που κατά τ'άλλα επιδεικνύουν κανονική νοημοσύνη δεν εμπίπτουν στα πλαίσια του νευροτυπικού. Ένα κοινότατο παράδειγμα είναι η ADD (attention deficit disorder) η οποία προκαλεί διάσπαση προσοχής με αποτέλεσμα ένα περιβάλλον/περίσταση με πλήθος ερεθίσματα να δημιουργεί αδυναμία συγκέντρωσης και "σκόρπισμα". Κι αν δεν είναι ευρέως γνωστή όπως η δυσλεξία λχ. ας θυμηθούμε ότι πριν οι μαθησιακές δυσκολίες γίνουν "του συρμού" για τα παιδιά αυτά έλεγαν ότι "δεν τα παίρνουν τα γράμματα"...Επίσης παιδιά με αυξημένη νοημοσύνη ή/και συγκεκριμένα ενδιαφέροντα ενδεχομένως βαριούνται σε ένα δομημένο πλαίσιο το οποίο δεν τα προκαλεί πνευματικά. Χρειάζονται ένα πιο έντονο ερέθισμα με τρόπο που να δίνει κίνητρο. Τα άνωθεν τα προσφέρω ως σκέψεις για περαιτέρω "αναγνώσεις" του ζητήματος.

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ